بلاتکلیفی گردشگری در نبود اینترنت ، آژانس ها و سایت های فروش بلیت و تور آچمز شدند

به گزارش مجله پیامکی، قطع اینترنت جهانی آژانس های گردشگری و مراکز فروش بلیت و تور را دچار مشکل نموده است.

بلاتکلیفی گردشگری در نبود اینترنت ، آژانس ها و سایت های فروش بلیت و تور آچمز شدند

برای سفری دلپذیر با تور ارزان قیمت کانادا همراه ما باشید.

خبرنگاران - قطع دسترسی به اینترنت جهانی در 48 ساعت گذشته آژانس های گردشگری و مراکز فروش بلیت هواپیما و تورهای گردشگری را با اختلال روبرو نموده است. براساس خبر خبرگزاری فارس زمان وصل دسترسی به اینترنت جهانی معین نیست و قطع اینترنت با دستور شورای عالی امنیت ملی اتفاق افتاده است. با طولانی شدن زمان قطع اینترنت جهانی با وجود قرار داشتن سرورهای سایت های گردشگری و فروش در داخل کشور، فرایند فروش بلیت های خارجی و فعالیت های آژانس های گردشگری با مشکل روبرو شده است.

آنالیز های خبرنگاران نشان می دهد که با توجه طولانی شدن قطع اینترنت جهانی بعضی مراکز فروش بلیت و سایت های مرجع و معروف فروش بلیت راه هایی برای فروش بلیت هواپیماهای خارجی پیدا نموده اند. با این وجود در حال حاضر تعداد اندکی از سایت های فروش بلیت هواپیما قادر به فروش بلیت پروازهای خارجی یا بسته های تورهای خارجی خود هستند. همچنین یکی از سایت های معروف در حوزه بلیت های چارتری نیز تمام پروازهای خارجی را از روی سایت خود حذف نموده و برای خرید پروازهای ایرانی نیز مسافران باید ابتدا تمام مبلغ بلیت را به عنوان اعتبار به سایت پرداخت و سپس اقدام به خرید بلیت نمایند.

از سوی دیگر سایت یکی از معروف ترین مراکز فروش تورهای لحظه آخری نیز با مشکل دسترسی روبرو است و به طور پیاپی قطع می گردد.

سایت یکی از معروف ترین مراکز فروش تورهای لحظه آخری نیز با مشکل دسترسی روبرو است

با طولانی شدن قطع دسترسی به اینترنت جهانی بعضی از مراکز فروش بلیت و تور به ویژه فروش پروازهای خارجی توانسته اند مشکل بخشی از فروش را حل نمایند و از شب گذشته در حال اطلاع رسانی این موضوع هستند.

بعضی مراکز فروش بلیت و تور خارجی توانسته اند مشکل بخشی از فروش را حل نمایند

بعضی مراکز فروش بلیت و تور خارجی توانسته اند مشکل بخشی از فروش را حل نمایند

قطع اینترنت جهانی آژانس های گردشگری فعال در حوزه گردشگر ورودی را نیز با مشکل روبرو نموده است. این آژانس ها به طور دائم به وسیله ایمیل و شبکه های ارتباطی با مسافران خارجی خود در ارتباط هستند و با قطع ناگهانی دسترسی به اینترنت جهانی ارتباط آنها با مسافران خود نیز قطع شده است.

یکی از آژانس دارها نیز به خبرنگاران گفت برای چنین شرایطی هیچ دستور العمل و یا راهکاری به آژانس های گردشگری داده نشده و با مشکل روبرو شده ایم.

به گزارش خبرنگاران، قطع دسترسی به اینترنت جهانی برای مسافران و گردشگران نیز مسائلی ایجاد نموده و مسافران و گردشگرانی که پرواز خارجی یا پروازهای غیر مستقیم به مقاصد خارجی دارند امکان آنالیز شرایط پرواز یا خرید بلیت را ندارند.

ایمیل و شبکه های پیغام رسان همیشه یکی از راه های اصلی ارتباط گردشگران با مراکزی مانند تورها، هتل ها و آژانس هاست و در حال حاضر این راه های ارتباطی قطع است.

آنالیز های خبرنگاران نشان می دهد با وجود قرار داشتن سرور سایت های معروف در حوزه فروش بلیت هواپیما و تورهای گردشگری در کشور، مسائل متعددی دامنگیر مسافرها شده و برای این شرایط ویژه تاکنون راهکاری اتخاذ نشده است.

منبع: چمدان
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 554

به "بلاتکلیفی گردشگری در نبود اینترنت ، آژانس ها و سایت های فروش بلیت و تور آچمز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی گردشگری در نبود اینترنت ، آژانس ها و سایت های فروش بلیت و تور آچمز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید