خبرنگاران کرونا در کرمانشاه 2 قربانی دیگر گرفت

به گزارش مجله پیامکی، کرمانشاه - خبرنگاران - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با فوت 2 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته در شهرستان های سرپل ذهاب و کرمانشاه براثر ابتلای قطعی به کووید 19، تعداد جانباختگان استان به یک هزار و 518 نفر رسید.

خبرنگاران کرونا در کرمانشاه 2 قربانی دیگر گرفت

مهدی محمدی روز آدینه به خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: 15 بیمار بستری و 174 نفر سرپایی مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز گذشته 98 نفر کاهش داشته است.

وی گفت: هم اکنون 264 بیمار کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته پنج نفر کاهش یافته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته 75 مورد بیمار با علایم کووید 19 بستری و 75 نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

شهرستان پاوه هم نارنجی شد

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با نارنجی شدن شهرستان پاوه تعداد شهرهای نارنجی استان از لحاظ شیوع کرونا به هفت شهرستان افزایش یافت.

محمدی اضافه نمود: هم اکنون شهرستان های گیلانغرب، کرمانشاه، سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی، کنگاور و پاوه در شرایط نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان اسلام آبادغرب هم همچنان در شرایط قرمز واقع شده است، گفت: هرسین، صحنه، ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، جوانرود و روانسر هم زرد هستند.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود پلاک های غیربومی و خروج پلاک های بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای گروه قرمز، نارنجی، زرد و آبی محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت 21 تا چهار صبح ادامه دارد.

محدودیت های جدید کرونایی

ستاد کرونای استان کرمانشاه نیز در اطلاعیه ای اظهار داشت: با توجه به شرایط استان، تمام بوستان ها، مراکز تفریحی و تفرجگاه های استان در روز طبیعت یا سیزده بدر تعطیل است.

تعطیلی استخرها و باشگاه های ورزشی و بازارچه جوانرود تا روز شنبه 14 فروردین از دیگر تصممیات ستاد کرونای استان کرمانشاه است.

براساس اعلام ستاد ملی کرونا، در شرایط نارنجی یا پرخطر هم سطح شغلی سه و چهار تعطیل است و در شرایط قرمز یا خیلی پرخطر نیز همه مشاغل به جز موارد ضروری سطح یک تعطیل خواهد بود. در شرایط زرد یا خطر متوسط فقط سطح شغلی چهار تعطیل خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1521

به "خبرنگاران کرونا در کرمانشاه 2 قربانی دیگر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا در کرمانشاه 2 قربانی دیگر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید