کوهن: ترامپ نژادپرست و متقلب است

به گزارش مجله پیامکی، نیویورک- خبرنگاران- وکیل شخصی رئیس جمهوری آمریکا از همکاری خود با دونالد ترامپ اظهار تاسف و شرمساری کرد و او را نژادپرست، فریبکار و متقلب دانست.

کوهن: ترامپ نژادپرست و متقلب است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، مایکل کوهن روز چهارشنبه در نشست شهادت دهی در کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا، خواهان تامین امنیت برای خانواده خود از سوی تهدیدات احتاقتصادی از رئیس جمهوری آمریکا شد.

وی اضافه نمود: من داوطلبانه به اینجا آمده ام تا به سوالات این کمیته و مردم آمریکا نسبت به آنچه که درباره ترامپ می دانم، صادقانه پاسخ دهم. می دانم که بعضی از شما ممکن است به اعتبار من حمله کنید اما به خاطر همین است که اینجا هستم، اسنادم نشان می دهد که اظهاراتم صحت دارد.

وکیل شخصی ترامپ ادامه داد: وقتی که من در سال 2007 پذیرفتم برای دونالد ترامپ کار کنم، فکر نمی کردم که او روزی نامزد ریاست جمهوری گردد و کارزاری انتخاباتی راه اندازی کند و پیروز گردد. بابت تمام یاری هایم به او، متاسفم.

کوهن اضافه نمود: از اینکه به همراه یاری هایم، احساساتم را هم به او دادم، بسیار شرمسار ام. به خاطر گناهی که در ناحیه جنوب نیویورک مرتکب شدم و مسئولیت آن را برعهده گرفتم و از این که به خاطر وفاداری به ترامپ کوشش کردم در شهادت های خود از او محافظت کنم، شرمسار ام.

وی گفت: ز اینکه تصمیم گرفتم تا بخشی از اقدامات غیرقانونی او باشم به جای اینکه صدای وجدانم را بشنوم، شرمسار ام. من شرمسار ام به خاطر اینکه می دانم ترامپ کیست.

کوهن با بیان اینکه وقتی او نامزد رئیس جمهوری شد می دانست که راجر استون با جولیان آسانژ درباره نفوذ ویکی لیکس به ایمیل های کمیته ملی دمکرات ها صحبت می نماید، ادامه داد: من درباره اینها اسنادی را ارائه می کنم که یکی از آنها چک شخصی ترامپ پس از ریاست جمهوری او است.

وی اضافه نمود: او این چک را به من داد تا به یک سوپر استار فیلم بزرگسالان به منظور حق سکوت پرداخت کنم تا به ستاد انتخاباتی او آسیبی نرسد. کپی این چک در صورتحساب های اقتصادی سال های 2011، 2012 و 2013 مربوط به بانک دویچه موجود است.

وکیل شخصی ترامپ در ادامه افشاگری خود گفت: از طرف شخص ترامپ نامه ای به مدیران دبیرستان و کالج او نوشتم تا سطح و نمرات درسی او را منتشر ننمایند.

کوهن اظهار امیدواری کرد تا حضور امروز او منجر به آن گردد تا مردم آمریکا رئیس جمهورشان را بهتر بشناسند و با عذرخواهی از اعضای کنگره که در حضور پیشین خود تصمیم داشت تا از ترامپ محافظت کند، اضافه نمود: امروز اینجا هستم تا حقیقت را درباره ترامپ مطرح کنم. امیدوارم اعضای کنگره، مذاکرات ترامپ درباره پروژه برج مسکو در روسیه را متوقف نمایند.

وکیل شخصی ترامپ با بیان اینکه گفته بودم که مذاکرات ما درباره این برج در ژانویه 2016 متوقف شد، ادامه داد: آن نادرست بود و مذاکرات ما برای ماه ها در مدت فعالیت های انتخاباتی ترامپ ادامه داشت.

کوهن اضافه نمود: ترامپ به طور مستقیم به من نگفت تا به کنگره دروغ بگویم، این اقدام او نبود. در طول فعالیت های انتخاباتی، من با روسیه برای او در حال مذاکره بودم. او به چشم هایم نگاه می کرد و می گفت این تجارت با روسیه نیست و می خواست که با گفتن جملاتی مشابه آن به مردم آمریکا دروغ بگویم. به این صورت او به من می گفت که باید دروغ بگویم.

خبر در حال تکمیل است

اروپام*1429

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 146

به "کوهن: ترامپ نژادپرست و متقلب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوهن: ترامپ نژادپرست و متقلب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید