معرفی 5 گوشی هوشمند 2018 که بالاترین عمر باتری را دارند

به گزارش مجله پیامکی، در آستانه سال 2019، مروری خواهیم داشت بر 5 گوشی هوشمند که عمر باتری طولانی و با کیفیتی دارند. این گوشی ها می توانند در سال جدید نیز در فهرست برترین ها ادامه مسیر دهند.

معرفی 5 گوشی هوشمند 2018 که بالاترین عمر باتری را دارند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب یکی از مسائل افرادی که از گوشی های خود زیاد استفاده می نمایند این است، که عمر باتری موبایلشان زود تمام می گردد اما به نظر می رسد برخی از انواع موبایل این مشکل را کمتر از سایرین دارند.

معمولا باتری موبایل یک روز کامل کار می نماید، اما اگر از آن به شدت بهره ببرید، باید آن را بیشتر شارژ کنید. باتری ها نیز با گذشت زمان از دست می روند با این وجود برخی باتری ها جان سخت تر هستند:

آیفون XR

XR بالاترین رکورد را بین 3 آیفونی که در امسال معرفی شده به خود اختصاص می دهد. این گوشی رکورد ، 19 ساعت و 53 دقیقه را زده است. افزون بر این، این گوشی دارای ویژگی های بسیار جذاب آیفون است، از جمله صفحه نمایش عالی، عملکرد سریع، سیستم تشخیص چهره و شارژ بیسیم، افزون بر این دوربین این محصول نیز بسیار با کیفیت است.

Samsung Galaxy Note 9

با توجه به میانگین روزانه 19 ساعت و 20 دقیقه، باتری Galaxy Note 9 در کنار صفحه نمایش بزرگ و و سخت افزار عالی آن یک گوشی بی نظیر را به نمایش می گذارد. این گوشی دارای S Pen است که قابلیت های گوشی را چند برابر می نماید.

Vivo Nex

این محصول که در هند و روسیه بسیار محبوب است در طول 21 ساعت و 50 دقیقه یکی از طولانی ترین آزمایش های باتری را به نام خود ثبت نموده است. این گوشی دارای یک دوربین خیره نماینده و طراحی بی نظیر و زیبا است.

Huawei Mate 20 Pro

این روزها که جنگ آمریا و چین در حوزه فناوری داغ شده، خرید یک گوشی هواوی نیز بسیار سخت شده است. اما Mate 20 Pro یکی از گوشی های نوآورانه و البته با کیفیت بالای باتری است که نمی توان از قابلیت های جذابش گذشت و از این نظر به نفع آسیایی ها است که آن را خریداری می نمایند.

BlackBerry Key2

اگر چه ممکن است این شرکت یعنی بلک بری این روزها چندان محبوب نباشد، اما Key2 با زمان باتری 18 ساعته ما را تحت تاثیر قرار داده است. صفحه کلید فیزیکی این تلفن نیز آن را در بازار نادر می نماید، کیفیت عکس این گوشی نیز قابل قبول است.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 102

به "معرفی 5 گوشی هوشمند 2018 که بالاترین عمر باتری را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 5 گوشی هوشمند 2018 که بالاترین عمر باتری را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید