فوتبال دنیا، روایت رسانه های ایتالیایی درباره دلیل بازی نکردن بونوچی مقابل میلان

به گزارش مجله پیامکی، فوتبال دنیا - رسانه های ایتالیایی درباره دلیل عدم حضور مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس در مصاف حساس این تیم با میلان دلایل متفاوتی آورده اند.

فوتبال دنیا، روایت رسانه های ایتالیایی درباره دلیل بازی نکردن بونوچی مقابل میلان

به گزارش خبرنگاران، رویارویی میلان و یوونتوس در طول تاریخ همیشه اهمیت ویژه ای داشته است اما سال جاری با توجه به جابجایی دو بازیکن این تیم ها در جهت معکوس، جذابیت این بازی مضاعف است. بازی امشب (یکشنبه) قرار بود که گونسالو ایگواین مهاجم آرژانتینی فصل گذشته یوونتوس را مقابل این تیم قرار دهد و لئوناردو بونوچی را هم مقابل میلانی که بعد از قهر با یوونتوسی ها یک فصل برایش بازی کرد. ظاهراً اما مورد دوم قرار نیست رخ دهد و لئوناردو بونوچی به میدان نمی رود و جای خود را به مهدی بن عطیه خواهد داد.

روز گذشته رسانه های ایتالیایی گزارش کردند که ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس برنامه های تاکتیکی اش برای این بازی را بر اساس حضور زوج جورجو کیه لینی و بن عطیه در مرکز خط دفاعی تنظیم نموده و با نیمکت نشین کردن بونوچی قصد داشته او را از هو شدن توسط طرفداران تیم سابقش در امان نگه دارد. امروز اما نشریه استمپا نوشته است که این خود بونوچی بوده که از آلگری خواسته در این بازی نیمکت نشین گردد چون نگران استقبالی بوده که ممکن است امشب در سن سیرو از او صورت بگیرد.

بونوچی تابستان سال گذشته بعد از اختلاف پیدا کردن با آلگری و یوونتوسی ها راهی میلان شد و در یک فصل حضورش در این تیم کاپیتان اول این تیم هم بود اما او اخیراً اعتراف کرد که تصمیمش اشتباه بوده و به همین دلیل به محض فراهم آمدن فرصت بازگشت به تورین، آن را مغتنم شمرد.

برخلاف بونوچی اما به نظر می رسد که ایگواین کاملاً برای رویارویی با هم تیمی های سابقش انگیزه دارد و به دنبال آن است که ارزش های خود را به کارفرمایان سابقش ثابت کند.

میلان امشب از ساعت 23:00 میزبان یوونتوس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 74

به "فوتبال دنیا، روایت رسانه های ایتالیایی درباره دلیل بازی نکردن بونوچی مقابل میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، روایت رسانه های ایتالیایی درباره دلیل بازی نکردن بونوچی مقابل میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید