جلسه رسیدگی به وضعیت لوپتگی برگزار می گردد

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، گمانه زنی ها درباره آینده خولن لوپتگی در تیم فوتبال رئال مادرید از مدت ها قبل آغاز گردیده است. این سرمربی آغاز بدی در تیمش داشته و نتوانسته نتایج مطلوبی در لالیگا و لیگ قهرمانان کسب کند. در آخرین دیدار هم رئال مادرید با نتیجه یک بر صفر مغلوب آلاوس شد.

جلسه رسیدگی به وضعیت لوپتگی برگزار می گردد

اما شبکه رادیویی اونداسرو اخباری جنجالی منتشر کرد که در هیچ رسانه دیگری به آن اشاره نگردیده بود و در حالی که همه از نزدیک شدن این مربی به اخراج نوشته بودند این شبکه اظهار داشت روز دوشنبه جلسه ای در باشگاه مادرید برگزار خواهد شد تا در آن درباره آینده این مربی تصمیم گیری گردد.

قرار است در این جلسه فرصتی که به لوپتگی داده می گردد معین گردد و همچنین گزینه های داخلی و خارجی برای جایگزین کردن او هم آنالیز شوند.

جالب اما اینجاست که بارسلونا هم نتایجی مشابه رئال مادرید در این فصل کسب نموده و در آخرین بازی مقابل والنسیا به تساوی یک – یک رسید تا صدر جدول از دست برود. اما از آنجای که والورده فصل قبل عملکرد خوبی داشته و لوپتگی سرمربی کنار گذاشته گردیده تیم ملی اسپانیا بوده اذهان برای مقابله با این سرمربی آمادگی بیشتری دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 45

به "جلسه رسیدگی به وضعیت لوپتگی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه رسیدگی به وضعیت لوپتگی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید