جادوی موسیقی بندری در استادیوم های امارات

به گزارش مجله پیامکی، در بازی ایران و عمان و روی سکوها بندری بازهای ایرانی با لباس ها و ساز های محلی سکوها را گرم کردند و تیم ملی هم در این شور و شوق توانست با یک بازی خوب و دو گل عمان را شکست دهد.

جادوی موسیقی بندری در استادیوم های امارات

جادوی موسیقی بندری در بن زاید

جادوی موسیقی را در فوتبال هم می توان لمس کرد. وقتی استادیوم بن زاید، در تمام طول دقایق بازی ایران - عمان با نوای خوش موسیقی بندری ایرانی ها، در قرق تماشاگران ایرانی بود. البته که عمانی ها به رسم تمام تیم های عربی حاشیه خلیج فارس، با آن بلندگو و آوازه خوان اعصاب خردکن شان به استادیوم آمده بودند و نود دقیقه اصواتی را در فضای استادیوم طنین انداز نموده بودند که از نظر خیلی از حاضران استادیوم، به شدت اعصاب خردکن بود.

نکته ای که جالب است اینکه از سال ها قبل که در بازی های ایران و تیم های عربی این آواز گوش خراش و آزاردهنده در استادیوم های عربی به گوش می رسد شباهت صدای وحشتناک خواننده است.

در بازی ایران و عمان و روی سکوها بندری بازهای ایرانی با لباس ها و ساز های محلی سکوها را گرم کردند و تیم ملی هم در این شور و شوق توانست با یک بازی خوب و دو گل عمان را شکست دهد. با توجه به عبور تیم ملی از عمان بندری نوازها در تشویق تیم ملی در بازی بعد باید به جای صداهای بلند و بلندگوهای طرفداران تیم های عربی بر جیغ های چینی ها غلبه نمایند.

180 - 2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 118

به "جادوی موسیقی بندری در استادیوم های امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جادوی موسیقی بندری در استادیوم های امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید