بزرگترین اتفاق حوزه جوانان در کرمان رخ می دهد

به گزارش مجله پیامکی، معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور با اشاره به اینکه مجمع ملی سمن های جوانان کشور اول تا سوم بهمن ماه به میزبانی کرمان برگزار می گردد، گفت: انتخابات این مجمع بزرگترین اتفاق در حوزه جوانانست که نخستین بار در کشور رخ می دهد.

بزرگترین اتفاق حوزه جوانان در کرمان رخ می دهد

به گزارش خبرنگار ، محمدمهدی تندگویان، معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور در دیدار با فدایی استاندار کرمان در رابطه با برگزاری مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور در کرمان گفت: 15، 16 سال است که آرزوست مجمع سمن های جوانان سراسر کشور برگزار گردد.

وی با اعلام اینکه اساس نامه مجمع ملی جوانان سال گذشته با حضور جهانگیری و تعدادی از وزرا در شیراز رونمایی شد، اضافه کرد: سال جاری نیز انتخابات مجمع ملی سمن های جوانان را برای نخستین بار در کشور برگزار می کنیم که این یک اتفاق بزرگ در حوزه جوانان است.

معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور با اشاره به اینکه تمامی استان ها در کشور مجمع جوانان دارند، مطرح نمود: نمایندگان این مجامع از سراسر کشور اول تا سوم بهمن ماه به مدت سه روز در کرمان دور هم جمع می شوند.

تندگویان با بیان اینکه این مجمع با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزرا و نمایندگان مجلس در کرمان برگزار می گردد، ابراز امیدواری کرد: این رویداد، برکات خوبی برای استان کرمان در پی داشته باشد.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در ابتدای این جلسه با اعلام اینکه سال جاری یکی از بزرگترین اتفاقات امور جوانان کشور در کرمان رخ خواهد داد، گفت: اول تا سوم بهمن ماه مجمع ملی سمن های جوانان کشور به میزبانی کرمان برگزار می گردد.

وی با اعلام اینکه پارسال این نشست در استان فارس برگزار گردید، اضافه کرد: اتفاق مهمتری که سال جاری رخ خواهد داد، اولین بار در کشور است که انتخابات هیئت رییسه این مجمع ملی هم برگزار می گردد.

امیری خراسانی با بیان اینکه بعضی از نمایندگان مجلس استان ها به وزارت ورزش خرده گرفته اند که چرا کرمان برای اینکه انتخاب شده است، از اینکه این فرصت به استان کرمان داده شد و این اعتماد به وجود آمد، قدردانی کرد.

وی توضیح داد: به لطف خداوند و کوشش همکاران و درایت همراهان اتفاقات خیلی خوبی در حوزه جوانان کرمان اتفاق افتاده است.

امیری خراسانی پیش بینی کرد: در این مجمع، جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، حاج قاسم سلیمانی، برخی وزرا و روسای کمیسیون های مجلس نیز حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: جلسه امروز در حقیقت انجام یکسری هماهنگی ها برای برگزاری این مراسم است.

امیری خراسانی توضیح داد: قبل از این مراسم، سالن ورزشی محی آباد که از سال 91 استارتش خورده بود، با اعتباری در حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح شد.

وی یادآور شد: این پروژه جزو برنامه های فجر چهلم ما بود که امیدواریم بقیه برنامه ها نیز به زودی افتتاح شوند تا بتوانیم سرانه فضای ورزشی استان را به اوج برسانیم.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 110

به "بزرگترین اتفاق حوزه جوانان در کرمان رخ می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین اتفاق حوزه جوانان در کرمان رخ می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید