اردوی مسابقات آسیایی کاراته در یزد برگزار می گردد

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، سیداحمد هاشمی بعدازظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی با اشاره به کسب موفقیت های ورزشکاران یزدی در میادین ملی، آسیایی و بین المللی، گفت: در امسال 109 ورزشکار مرد و 57 ورزشکار زن به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که در مجموع توانستند 13 مقام و رتبه بین المللی در رشته های مختلف ورزشی کسب نمایند.

اردوی مسابقات آسیایی کاراته در یزد برگزار می گردد

وی اضافه نمود: استان یزد در امسال هفت میزبانی از اردوی تیم های ملی در رشته های مختلف از جمله هندبال، جودو، کشتی بانوان و ... را بر عهده داشته و به زودی میزبانی اردوی مسابقات آسیایی کاراته را نیز بر عهده خواهد گرفت.

هاشمی گفت: این اردو با حضور کشورهایی از جمله فیلیپین، کره شمالی و ... برگزار مسابقات جام جهانی کاراته برگزار می گردد و یزد از 14 تا 24 آبان ماه، میزبان اردوی آمادگی چند کشور خواهد بود.

معاون توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: در کوشش هستیم میزبانی مسابقات تنیس را نیز در روزهای پایانی آذرماه بر عهده بگیریم.

وی در مورد کوشش های اجرا شده برای توسعه ورزش همگانی نیز گفت: در توسعه ورزش همگانی طی دو سال اخیر رتبه نخست کشور از آن استان یزد شد و امسال نیز تعداد زیادی برنامه کوهپیمایی، دوچرخه سواری، همایش پیاده روی و ... برگزار نموده است.

هاشمی همچنین از برگزاری چهارمین المپیاد ورزشی دارالعباده اطلاع داد و یادآور شد: این المپیاد در راستای همگانی شدن ورزش در سطح استانی برگزار گردید و شهرستان های یزد، اردکان و میبد به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت 470 باشگاه ورزشی در سطح استان یزد اطلاع داد و اعلام کرد: اگر موافقت اصولی های صادر شده فاقد زمین را نیز محاسبه کنیم، تعداد باشگاه های ورزشی در استان یزد به بیش از 700 مورد خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 57

به "اردوی مسابقات آسیایی کاراته در یزد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی مسابقات آسیایی کاراته در یزد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید