80 درصد کادر درمان بخش های کرونایی واکسینه شدند

به گزارش مجله پیامکی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه کادر درمان بیماران کرونایی در اولویت تزریق واکسن هستند، گفت: تا به امروز 80 درصد کادر درمان بیماران کرونایی واکسینه شده اند.

80 درصد کادر درمان بخش های کرونایی واکسینه شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، دکتر مریم حضرتی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان واسعی سبزوار گفت: واکسیناسیون کرونا در کشور در حال انجام است و بخش مراقبت های ویژه و درگیر با بیماران کرونایی در اولویت قرار دارند.

وی شرح داد: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه های پرخطر بر اساس پروتکل های ارائه شده وزارت بهداشت نیز مرحله به مرحله انجام می شود.

حضرتی با اشاره به اینکه شرایط کرونا در کشور کنترل شده است، افرود: این دغدغه وجود دارد که در پی افزایش سفرهای نوروزی، دید و بازدیدها و کمتر رعایت کردن پروتکل های بهداشتی پیک چهارم شروع شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اثر کاهش رعایت پروتکل ها و افزایش سفرها برخی استان ها و شهرستان های کشور وارد پیک چهارم کرونا شده اند.

وی با اشاره به شرایط ویروس جهش یافته کرونا در کشور اظهار داشت: خطر افزایش این نوع ویروس وجود دارد اما هم اینک با برنامه ریزی لازم و رهگیری در حال مدیریت است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1518

به "80 درصد کادر درمان بخش های کرونایی واکسینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 درصد کادر درمان بخش های کرونایی واکسینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید