یک نظامی آمریکا در سوریه کشته شد

به گزارش مجله پیامکی، ایرنا نوشت: ائتلاف کشورهای غربی در خاورمیانه، از کشته شدن یکی از نظامیان آمریکایی در سوریه خبر داد.

یک نظامی آمریکا در سوریه کشته شد

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری اسپوتنیک، ائتلاف غربی به سرکردگی آمریکا، در بیانیه ای بیان نمود که در 21 ژوئیه یکی از نیروهای آمریکایی ِعضو این ائتلاف در سوریه کشته شده، اما مرگ او در درگیری نظامی رخ نداده است.

در بیانیه ائتلاف آمریکایی بدون ذکر جزئیات بیشتری، با استناد به گزارش های اولیه آمده است که این اتفاق در ارتباط با دشمن رخ نداده و در اثر واژگونی خودروی نظامی در حین گشت زنی در حومه شمالی استان حسکه در سوریه رخ داده است.

طبق این بیانیه، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

گرچه آمریکا ادعا می کند نیروهای خود را از پایگاه های شمال سوریه عقب کشیده است، اما نیروها همچنان در اطراف میادین نفتی سوریه حضور دارند و اقدام به سرقت منابع زیرزمینی این کشور می کنند.

نیروهای آمریکایی مدعی هستند که در شمال شرقی سوریه از نیروهای دمکرات کردستان سوریه (SDF) و یگان های کرد برای مقابله با گروه تروریستی داعش پشتیبانی می کنند؛ در حالی که نیروهای روسی در این منطقه حضور دارند.

دولت سوریه بارها بر ضرورت خروج نیروهای نظامی آمریکا که به صورت غیرقانونی و بدون درخواست، وارد این کشور شده اند، تأکید کرده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1095

به "یک نظامی آمریکا در سوریه کشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نظامی آمریکا در سوریه کشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید