گزارش فیفا از بازی تیم ملی فوتسال ایران با قزاقستان

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 20:30 فردا دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی با تیم قزاقستان ملاقات می نماید.

گزارش فیفا از بازی تیم ملی فوتسال ایران با قزاقستان

سایت فیفا در گزارش پیش بازی مسابقات مرحله یک چهارم، اشاره هم به ملاقات ایران داشته و از اسم فولادهای قزاق در مقابل استعدادهای ایرانی برای مطلب خود استفاده نموده است.

سایت فیفا نوشت: طرفداران قزاق امیدوارند بازی تیمشان مقابل ایران در مرحله یک چهارم در همان زمان قانونی معین تکلیف گردد چرا که تیم ملی (ایران) در جام جهانی گذشته دو بار در ضربات پنالتی و یک بار در وقت های اضافه به پیروزی رسیده بود.

اشاره فیفا به جام جهانی 2016 کلمبیا است؛ رقابت هایی که تیم ملی ایران پیروز شد برزیل را در مرحله یک هشتم در ضربات پنالتی حذف کند، پاراگوئه را با گل وقت های اضافه احمد اسماعیل پور از دور مسابقات کنار بگذارد و با غلبه بر پرتغال در ملاقات رده بندی در ضربات پنالتی، به اسم سوم دست یابد.

در ادامه این مطلب به بازی پرگل ایران مقابل ازبکستان در مرحله یک هشتم پرداخته شده است که ایران با وجود 9 بار گلزنی، 8 گل از حریفش دریافت کرد.

فیفا اعتقاد دارد احتمالاً ایران استراتژی اش را مقابل قزاقستان تغییر می دهد و بسته تر بازی می نماید: نمایندگان AFC (ایران) شاید بخواهند از یک رویارویی باز دیگر مانند حماسه مرحله یک هشتم مقابل ازبکستان اجتناب نمایند؛ چرا که گلزنی مقابل قزاقستان و هیگوئیتا دروازه بان ترسناک و قدرتمند آنها با یاری دوگلاس اینجا در لیوانی بسیار سخت بوده است.

سایت فیفا بعلاوه تاکید نموده است که شاهین ها (لقب تیم قزاقستان) به رکورد برترین خط دفاعی جام جهانی می بالند و افتخار می نمایند چرا که تا اینجای کار تنها دو گل دریافت نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1772

به "گزارش فیفا از بازی تیم ملی فوتسال ایران با قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش فیفا از بازی تیم ملی فوتسال ایران با قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید