گایاردو شایعه قبول راهنمایی بارسلونا را رد کرد

به گزارش مجله پیامکی، مارسلو گایاردو، سرمربی ریورپلاته، شایعه اخیر درباره حضور خود روی نیمکت راهنمایی بارسلونا را رد نموده و گفت که تمام تمرکز خود را برای موفقیت تیمش اختصاص داده است.

گایاردو شایعه قبول راهنمایی بارسلونا را رد کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در روز های اخیر و پس از شکست بارسا در لالیگا و تساوی این تیم برابر اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان بار دیگر صحبت هایی درباره برکناری ارنستو والورده به گوش رسید و از مارسلو گایاردو به عنوان جانشین او نام برده شد. با این حال سرمربی ریورپلاته ضمن رد کردن این شایعات مدعی شد که خواستار به خاتمه بردن پیروزیت آمیز امسال با این تیم است. گایاردو در کفرانس خبری روز آدینه خود گفت: هیچکس مذاکره ای را با من شروع نکرده خصوصا که می داند ما با این باشگاه در شرایط حساسی قرار داریم و باید بازی های سرنوشت سازی را انجام دهیم. البته که هیچ چیز نمی تواند در حال حاضر تمرکز من را از اهداف خودم بردارد. من نمی توانم به شایعات دامن بزنم. هیچکس پیشنهاد برگزاری جلسه یا تحلیل از آنچه در آینده ممکن است رخ ندهد را با من نداشته است. الان زمانی برای این کار نخواهیم داشت.

گایاردو از سال 2014 راهنمایی ریورپلاته را بر عهده داشته و پیروز شده با این تیم دو عنوان قهرمانی جام لیبرتادورس را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 536

به "گایاردو شایعه قبول راهنمایی بارسلونا را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گایاردو شایعه قبول راهنمایی بارسلونا را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید