چه کسانی وام یارانه 2 میلیون تومانی دریافت خواهند کرد؟

به گزارش مجله پیامکی، سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد، حدود 4 میلیون خانوار که درآمد ثابتی ندارند مانند کارگران فصلی، رانندگان تاکسی و سایر مشاغلی که در مصوبه دولت مشخص شده، می توانند به جای وام یک میلیونی وامی به ارزش یک تا دو میلیون تومان دریافت نمایند.

چه کسانی وام یارانه 2 میلیون تومانی دریافت خواهند کرد؟

به گزارش تسنیم، با توجه به اینکه، به خانوار های دریافت نماینده یارانه نقدی به وسیله پیامکی که با سرشماره وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است، یک وام قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد ارائه خواهد شد، در مرحله بعد خانوار ها در صورت تمایل باید به وسیله پیامک رسمی اعلام شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست این وام را تأیید نمایند.

بر اساس توافقات صورت گرفته اقساط این وام یک میلیون تومانی که به 23 میلیون خانوار ایرانی که یارانه نقدی 45500 تومانی دریافت می نمایند، ارائه می گردد 35 هزار تومان در هر ماه خواهد بود.

برای پرداخت این وام به 23 میلیون خانوار رقمی نزدیک به 23 هزار میلیارد تومان باید به وسیله منابع بانکی در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار گیرد و این مبلغ به صورت یکجا به حساب سرپرستان خانوار هایی که درخواست خود را تأیید نموده اند واریز خواهد شد.

تفاوت 8 درصدی این وام قرض الحسنه بایستی به وسیله منابع دولت به سیستم بانکی کشور پرداخت گردد که سازمان برنامه و بودجه تضمین بابت پرداخت مابه التفاوت به بانک های عامل را متعهد خواهد شد.

در ستاد مالی دولت مصوب شد این مبلغ قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به حساب سرپرستان خانوار واریز گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 905

به "چه کسانی وام یارانه 2 میلیون تومانی دریافت خواهند کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسانی وام یارانه 2 میلیون تومانی دریافت خواهند کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید