چرا مدافع استقلال یاغی شد؟

به گزارش مجله پیامکی، محمد دانشگر در لیگ نوزدهم یکی از خبرسازترین بازیکنان استقلال بوده است. این مدافع جوان که در اوایل فصل یکبار با استراماچونی دچار چالش شد و از تیم کنار رفت و دوباره برگشت، چند هفته قبل در جریان یکی از تمرینات با وریا غفوری جر و بحث کرد و همین مسئله فرهاد مجیدی را بر آن داشت تا او را از تمرینات کنار بگذارد. دانشگر بعد از چند جلسه غیبت در تمرینات و مسابقات از سوی باشگاه با جریمه نقدی روبرو شد و دوباره به تمرینات و مسابقات برگشت. او حتی در دو بازی گذشته استقلال مقابل سپاهان و پیکان نیز به صورت ثابت به میدان رفت.

چرا مدافع استقلال یاغی شد؟

این مدافع اما در ایجاد حاشیه و چالش برای استقلال شب گذشته هت تریک کرد. او با انتشار یک استوری تند خطاب به عده ای در باشگاه استقلال آنها را اهل کوفه خواند و جدایی اش را از جمع آبی پوشان گفت. این بازیکن همچنین اعلام کرده بوده که چند بازی گذشته را نیز به خاطر داریوش شجاعیان و روزبه چشمی در استقلال مانده و به کارش ادامه داده است.

اما دلیل ناراحتی دانشگر چه بوده است؟ در این خصوص گفته می شود ایرادهای فنی پرتعداد مجیدی به دانشگر در جریان بازی دیشب عامل اصلی استوری شب گذشته این بازیکن بوده است. ظاهرا در زمان کول برک نیمه اول دیدار استقلال و پیکان فرهاد مجیدی که از عملکرد تیمش رضایت نداشت، ایرادهای زیادی را متوجه دانشگر کرده و به حالت غرولند نسبت به اینکه او یار مستقیمش را نگرفته، گلایه داشته و همین موضوع موجب ناراحتی دانشگر شده است.

دانشگر حتی بعد از بازی از گروه بازیکنان استقلال که هماهنگی های تمرینات و تیم در آنجا انجام می شود هم لفت داد تا نشان بدهد تصمیمش برای جدایی را گرفته است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1129

به "چرا مدافع استقلال یاغی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مدافع استقلال یاغی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید