پورموسوى: در حضور 10 هزار تماشاگر میزبان قهرمان شدیم، این موفقیت را به مربیان فوتبال پایه تقدیم مى کنیم

به گزارش مجله پیامکی، سیداکبر پورموسوى، سرمربى تیم فوتبال جوانان پس از قهرمانى در مسابقات کافا گفت: این موفقیت حاصل زحمات مربیان تیم هاى پایه فوتبال ایران است.

پورموسوى: در حضور 10 هزار تماشاگر میزبان قهرمان شدیم، این موفقیت را به مربیان فوتبال پایه تقدیم مى کنیم

به گزارش خبرنگاران، سیداکبر پورموسوى در گفت وگو با سایت رسمى فدراسیون فوتبال گفت: ابتدا جا دارد از تلاش تمامى اعضاى تیم، بازیکنان و همکارانم در کادر فنى تشکر کنم که با تلاش شبانه روزى توانستند نتایج خوبى را در این رقابت ها کسب کنند، اما حقیقت این است که کار ما از اینجا آغاز شده و فرصتى براى خوشحالى نداریم. از روز شنبه همه چیز از ابتدا آغاز خواهد شد تا با برنامه ریزى و تلاش در راستا موفقیت گام برداریم.

سرمربى تیم فوتبال جوانان اضافه کرد: بازى بسیار سختى برابر تاجیکستان داشتیم. بیش از 10 هزار تماشاگر از تیم میزبان حمایت مى کردند و تیم ما در همین شرایط برترى داشت و حتى اگر از فرصت ها استفاده مى کردیم شایسته پیروزى در این مسابقه بودیم. کسب 10 امتیاز در چهار مسابقه ارزشمند است خصوصاً با توجه به اینکه حریفان قدرتمندى داشتیم و سطح فوتبال این تیم ها به واقع پیشرفت کرده است. خوشحالم که در فاز دفاع و حمله به خوبى عمل کردیم و در نهایت قهرمان شدیم. در واقع خوشحالى ما از این بابت است که خودباورى و اعتمادبه نفس لازم براى بچه ها ایجاد شد و این مسئله مى تواند به ما کمک کند.

پورموسوى همچنین گفت: قهرمانى مسابقات کافا را به مربیان پرتلاش و زحمتکش فوتبال پایه تقدیم مى کنیم، چرا که این موفقیت حاصل زحمات آنهاست. کسانى که هیچ ادعایى ندارند و با کمترین درآمد شناسایى و پرورش استعدادها را به بهترین شکل انجام مى دهند. درخشش و موفقیت تیم هاى پایه حاصل زحمات آنهاست و ما در سطح ملى از حاصل تلاش این عزیزان استفاده مى کنیم. جا دارد از سفیر محترم جمهورى اسلامى ایران آقاى صابرى و همکاران شان تشکر کنم همچنین از باشگاه هایى که با ما همکارى خوبى داشتند و بازیکنان شان را در اختیار تیم جوانان گذاشتند. همچنین از حمایت هاى فدراسیون فوتبال، کمیته جوانان و کمیته فنى قدردانى مى کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 251

به "پورموسوى: در حضور 10 هزار تماشاگر میزبان قهرمان شدیم، این موفقیت را به مربیان فوتبال پایه تقدیم مى کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوى: در حضور 10 هزار تماشاگر میزبان قهرمان شدیم، این موفقیت را به مربیان فوتبال پایه تقدیم مى کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید