ویلاش بواش: PSG با وجود 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری هنوز منتظر قهرمانی اروپاست، توهین من و توخل به یکدیگر عادی بود!

به گزارش مجله پیامکی، سرمربی تیم فوتبال مارسی درباره مشاجره اش با همتای آلمانی خود در دربی لوکلاسیک شرح داد و به او به خاطر ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا طعنه زد.

ویلاش بواش: PSG با وجود 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری هنوز منتظر قهرمانی اروپاست، توهین من و توخل به یکدیگر عادی بود!

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، مصاف شب گذشته (یکشنبه) تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و مارسی در استادیوم پارک دو پرنس یکی از جنجالی ترین بازی های هفته بود. در این بازی که با رجحان یک بر صفر مارسی همراه شد، نه تنها بازیکنان دو تیم در دقایق تلف شده نیمه دوم با یکدیگر درگیر و پنج نفر از آنها اخراج شدند، بلکه سرمربیان دو تیم آندره ویلاش بواش در مارسی و توماس توخل در PSG هم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند. جنگ آنها حتی به بعد از بازی هم کشیده شد و سرمربی پرتغالی مارسی همتای آلمانی خود و تیمش را به خاطر ناکامی اخیرشان در لیگ قهرمانان اروپا دست انداخت.

ویلاش بواش که تیمش با پیروزی شب گذشته به 20 بازی بدون برد در دربی لوکلاسیک سرانجام داد، درباره مشاجره اش با توخل گفت: یکسری توهین های معمولی بود. تو بدی، نه خودت بدی و از این جور چیزها. توخل به من گفت که امشب شانسی بازی را بردیم. من هم به او گفتم که پیروزی تیمش مقابل آتالانتا (در مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا) شانسی بوده است. فکر می کنم که حرفم به اندازه کافی منصفانه بود. من برای توخل احترام فراوانی قائل هستم و کارهایی را که انجام می دهد، تحسین می کنم.

ویلاش بواش ادامه داد: مسلماً پاری سن ژرمن منتظر یک جام در لیگ قهرمانان است. شما نمی توانید 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری کنید و قهرمان لیگ قهرمانان نشوید. کارلو آنچلوتی اینجا بود و الان سرمربی اورتون است. اونای امری اینجا بود و الان سرمربی ویارئال است. کار سختی است. پاری سن ژرمن هنوز منتظر قهرمانی در لیگ قهرمانان است. من توخل را تحسین می کنم. تیم او خوب بازی کرد، خوب دفاع و حمله می کرد، اما من به او گفتم متأسفانه من نمی توانم مانند تو بازی کنم.، با این وجود من واقعاً او را دوست دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1092

به "ویلاش بواش: PSG با وجود 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری هنوز منتظر قهرمانی اروپاست، توهین من و توخل به یکدیگر عادی بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلاش بواش: PSG با وجود 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری هنوز منتظر قهرمانی اروپاست، توهین من و توخل به یکدیگر عادی بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید