واکنش ترامپ به انتقادها برای استقرار گارد ملی

به گزارش مجله پیامکی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سه شنبه در واکنش به انتقادها برای استقرار گارد ملی آمریکا جهت مقابله با اعتراضات در این کشور گفته که باید زودتر این نیروها را وارد عمل می کرد.

واکنش ترامپ به انتقادها برای استقرار گارد ملی

ترامپ با بازنشر پیغام یک کاربر در توئیتر که حاوی تصاویری از خرابی های ادعایی به بار آمده در نتیجه تظاهرات های اخیر آمریکا است نوشت: باید به پلیس اجازه می دادیم کارشان را انجام بدهند و گارد ملی را روز اول [به میدان] می آوردیم نه روز چهارم.

تصمیم ترامپ برای استفاده از نیروی نظامی، گارد ملی و ارتش جهت متوقف کردن تظاهرات ضد خشونت پلیس آمریکا علیه رنگین پوستان این کشور، نقدها زیادی را متوجه وی ساخته است. تا جایی که حتی مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا طی یک نشست خبری علناً مخالفت خود با این طرح را اعلام نمود.

دونالد ترامپ روز یکشنبه گفت که به گارد ملی آمریکا دستور داده تا فرایند خروج از واشنگتن دی سی را شروع نمایند.

آمریکا در روزهای گذشته، پس از انتشار فیلمی از قتل نژادپرستانه یک مرد سیاه پوست به دست افسر پلیس به صحنه اعتراض یکپارچه علیه نژادپرستی و خشونت پلیس تبدیل شده است.

چند هفته پیش فیلمی منتشر شد که نشان می داد یک افسر سفیدپوست زانویش را روی گردن یک مرد سیاه پوست گذاشته است. این حادثه به مرگ مظنون سیاه پوست که جورج فلوید نام داشت منجر شد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1022

به "واکنش ترامپ به انتقادها برای استقرار گارد ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ترامپ به انتقادها برای استقرار گارد ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید