نجاری: شرایط فعلی برای تیراندازی باکمان هم تهدید است، هم فرصت

به گزارش مجله پیامکی، مدیر تیم های ملی تیراندازی با کمان اعتقاد دارد شرایط کنونی برای این رشته هم فرصت محسوب می گردد و هم تهدید.

نجاری: شرایط فعلی برای تیراندازی باکمان هم تهدید است، هم فرصت

به گزارش خبرنگاران، امید نجاری در مورد آخرین شرایط تمرینات تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: با حضور رئیس و دبیر فدراسیون و سرمربی تیم ملی ریکرو، جلسه ای در فدراسیون داشتیم و با توجه به توضیحات سرمربی و روندی که برای تمرینات به صورت مجازی در نظر گرفتند، قرار شد تا زمانی که وزارت ورزش و جوانان دستورالعمل جدیدی داشته باشد، تمرینات به همین شکل ادامه یابد.

وی اضافه نمود: با توجه به رصد سرمربی و اینکه بیشتر کشورها تمرینات خود را به صورت ایزوله در فضای باز انجام می دهند، با یاری وزارت ورزش و رئیس فدراسیون باید شرایطی فراهم گردد که ورزشکاران ما هم در ماه های آینده، شرایطی داشته باشند که در فضای باز تمرین نمایند.

مدیر تیم های ملی تیراندازی با کمان یادآور شد: تمرین در منزل و به صورت مجازی مانند تمرین در فضای باز، صددرصد جواب نمی دهد و نمی تواند بچه ها را به آمادگی برساند. طبق برنامه های سرمربی تیم ملی، برنامه اول برای ادامه شرایط فعلی کروناست و اگر شرایط تغییر کند، برنامه دیگری ارائه کرد.

نجاری تاکید نمود: این شرایط برای ما هم می تواند تهدید و هم فرصت است. تهدید است اگر تمرینات را جدی نگیریم و بچه ها حتی به صورت مجازی و در منزل به صورت فعال تمرین نداشته باشند. همچنین فرصت است چون ما هنوز یک مسابقه انتخابی در پیش داریم و بچه ها می توانند با تمرینات به آمادگی خوبی برسند و بدرخشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 930

به "نجاری: شرایط فعلی برای تیراندازی باکمان هم تهدید است، هم فرصت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاری: شرایط فعلی برای تیراندازی باکمان هم تهدید است، هم فرصت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید