نامه ترامپ به اون در آستانه دومین ملاقات رهبران دو کشور

به گزارش مجله پیامکی، در میانه ایجاد مقدمات دومین ملاقات رهبر کره شمالی و رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ اوایل هفته جاری برای کیم جونگ اون نامه ای ارسال نموده است.

نامه ترامپ به اون در آستانه دومین ملاقات رهبران دو کشور

به گزارش خبرنگاران، شبکه سی ان ان به نقل از منابع مطلع گزارش کرد که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در آستانه برگزاری دومین نشست خود با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، نامه ای برای او ارسال نموده است.

به گفته این منبع خبری، نامه ترامپ اوایل هفته جاری و به طور دستی به کیم جونگ اون تحویل داده شده است.

این خبر دو هفته پس از آن منتشر شد که ترامپ اظهار کرد، نامه ای از سوی رهبر کره شمالی دریافت نموده و به دنبال برگزاری دومین نشست خود با کیم جونگ اون است که در آینده دور مقرر نخواهد شد.

نخستین ملاقات این دو رهبر ژوئن سال گذشته در سنگاپور برگزار گردید. طی این ملاقات کیم جونگ اون به خلع سلاح هسته ای از شبه جزیره کره در ازای تضمین امنیت کره شمالی از سوی آمریکا و توقف مانورهای نظامی واشنگتن و سئول متعهد شد.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در ماه دسامبر اظهار کرد، دومین نشست کیم و ترامپ احتمالا در ژانویه یا فوریه صورت می گیرد. در همین حال رسانه های ژاپنی هفته پیش گزارش نموده اند که واشنگتن به پیونگ یانگ پیشنهاد داده که ملاقات آینده را در اواسط فوریه در ویتنام برگزار نمایند.

مترجم: غزال حسین خانی

دبیر: منصوره زالی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 649

به "نامه ترامپ به اون در آستانه دومین ملاقات رهبران دو کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه ترامپ به اون در آستانه دومین ملاقات رهبران دو کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید