مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور 99 امروز، 23 مرداد به خاتمه می رسد

به گزارش مجله پیامکی، فرصت دو روزه تکمیل فرم خوداظهاری ویژه داوطلبان مبتلا به کرونا آزمون سراسری که از دیروز صبح شروع شده است، امروز، 23 مردادماه به انتها می رسد.

مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور 99 امروز، 23 مرداد به خاتمه می رسد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است.

براساس این تدبیر، داوطلبان ثبت نام شده در کنکور که علائم بیماری آن ها از 16 مردادماه بصورت قطعی تایید شده ضروری است تا سرانجام امروز، پنجشنبه 23 مردادماه با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان سنجش (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند.

طبق اعلام سازمان سنجش داوطلبانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آن ها در یکی از بیمارستان های مشخص شده صرفاً در شهر های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، کنکور سراسری 99 طبق اعلام رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز های 29 مرداد تا یکم شهریورماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1125

به "مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور 99 امروز، 23 مرداد به خاتمه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور 99 امروز، 23 مرداد به خاتمه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید