منیژه حکمت: بخشودن مالیات هنرمندان در این شرایط نهایت بدسلیقگی است

به گزارش مجله پیامکی، منیژه حکمت، کارگردان سینما گفت: آقاى نوبخت همه ما شرایط سختى را میگذرانیم آن را با این تصمیم هاى ناپخته دشوارتر نکنید مثل همه ممالک دنیا مالیاتتان را درست بگیرید و با تدبیر به کار زنید البته اگر هنوز تدبیرى باقى مانده باشد.

منیژه حکمت: بخشودن مالیات هنرمندان در این شرایط نهایت بدسلیقگی است

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، منیژه حکمت، کارگردان سینما در صفحه شخصی اینستاگرام نوشت: بخشودن مالیات هنرمندان در این شرایط نهایت بدسلیقگی است. بخشودن مالیات هنرمندان اگر باج انتخاباتى به یکى از گروه هاى مرجع جامعه نباشد مسلما نشانه سردرگمى و عدم شناخت از هدف و کارکرد مالیات است.

وی تاکید کرد: ظاهرا جناب نوبخت مثل بقیه همفکرانشان در دولت وقت و حوصله فکر کردن به عواقب راهکار هاى خلق الساعه و نبوغ آمیزشان را ندارند و ساده ترین راه را برگزیده اند. بعید میدانم درک این موضوع نیاز به هوش زیادى داشته باشد مگر آنکه نیت دیگرى پشت ماجرا باشد که قرار است هنرمندان وجه المصالحه آن قرار گیرند.

حکت همچنین نوشت: آقاى نوبخت همه ما شرایط سختى را میگذرانیم آن را با این تصمیم هاى ناپخته دشوارتر نکنید مثل همه ممالک دنیا مالیاتتان را درست بگیرید و با تدبیر به کار زنید البته اگر هنوز تدبیرى باقى مانده باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 578

به "منیژه حکمت: بخشودن مالیات هنرمندان در این شرایط نهایت بدسلیقگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منیژه حکمت: بخشودن مالیات هنرمندان در این شرایط نهایت بدسلیقگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید