معاون نخست وزیر چین: توافق با آمریکا نزدیک است

به گزارش مجله پیامکی، پکن- خبرنگاران- لیوخه معاون نخست وزیر چین به دنبال دو روز گفت و گوی تجاری با آمریکا توضیح داد دو کشور به توافق نهایی برای انتها جنگ تجاری نزدیک شده اند.

معاون نخست وزیر چین: توافق با آمریکا نزدیک است

به گزارش خبرنگاران از تلویزیون چین، وی روز شنبه خاطر نشان کرد در پاره ای از مسایل بسیار مهم توافقات تازه ای حاصل شده است که می تواند باعث نهایی شدن توافق گردد.

وی ادامه داد: بخصوص اینکه دو کشور توانسته اند درباره متن توافق نهایی سرانجام جنگ تجاری به پیشرفت های چشمگیری دست یابند و احتمال می رود در آینده نزدیک توافق نهایی امضا گردد.

معاون نخست وزیر چین که نهمین دور گفت و گوها با طرف آمریکایی را در واشنگتن ریاست می کرد، گفت: با دونالد ترامپ رییس جمهوری چین دیدار و پیغام شی جین پینگ، رییس جمهوری چین را به وی تسلیم نموده است.

در عین حال رییس جمهوری چین گفته است دو کشور باید بر اساس تفاهم و احترام و منافع متقابل، گفت و گوهایشان را تا نهایی شدن توافق جنگ تجاری ادامه دهند.

ترامپ نیز گفته است دو کشور به توافق نزدیک شده اند اما احتمال می رود این توافق برای یک ماه دیگر و یا بیشتر باشد کوشش ها ادامه دارد و در انتظار دیدار با رییس جمهور چین هستم.

با تور چین همراه باشید

منبع: ایرنا
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 135

به "معاون نخست وزیر چین: توافق با آمریکا نزدیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون نخست وزیر چین: توافق با آمریکا نزدیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید