لیگ دسته اول فوتبال، مصاف صدرنشین با تیم هم استانی در جدال مربیان کروات، نبرد ویسی و کمالوند برای بقا در جمع مدعیان

به گزارش مجله پیامکی، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نبرد سرمربیان کروات به مصاف دیگر تیم استان کرمان می رود و امیدوار است با شکست این تیم، صندلی خود را در صدر جدول لیگ دسته اول بهبود ببخشد.

لیگ دسته اول فوتبال، مصاف صدرنشین با تیم هم استانی در جدال مربیان کروات، نبرد ویسی و کمالوند برای بقا در جمع مدعیان

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست وپنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور از ساعت 14:15 امروز (دوشنبه) شروع می گردد.

در مهمترین مسابقه هفته و در جدال مربیان کروات، مس رفسنجان میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود. مس هفته گذشته پیروز شد سرخپوشانِ رده دومی را در پاکدشت متوقف کند و این هفته برابر صدرنشین لیگ بازی می نماید. شاگردان میشو کریستیچوویچ با نتایج سینوسی که کسب می نمایند، در رتبه دوازدهم جدول جای دارند.

گل گهر اما پس از شکست نود ارومیه، سه تساوی متوالی کسب کرد و فاصله اش با سایر مدعیان کاهش یافته است. شاگردان وینکو بگوویچ در صورتی که نتوانند از پس تیم هم استانی شان بربیایند، خطر شاهین شهرداری بوشهر و سرخپوشان پاکدشت را بیخ گوش خود حس می نمایند.

شاهین شهرداری بوشهر نیز در هفته بیست وپنجم میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. شاهین هفته قبل با شکست گل ریحان در البرز، اولین پیروزی خود را از زمان حضور عبدالله ویسی در بوشهر کسب کرد و به رتبه دوم جدول رسید. آلومینیوم نیز عملکرد پیروزی در نیم فصل دوم داشته و شکستی در هفت هفته اخیر تجربه ننموده است. فراز کمالوند چندین بار در لیگ برتر مقابل عبدالله ویسی قرار گرفته است و حالا باید دید جدال این دو مربی لیگ فزونی که برای ماندن در جمع بالانشینان کوشش می نمایند، چه نتیجه ای در پی خواهد داشت.

ملوان بندرانزلی هم این هفته مقابل شهرداری ماهشهر صف آرایی خواهد نمود. ملوانان در نیم فصل دوم لیگ یک، عملکرد درخشانی از خود نشان داده اند و سه پیروزی و سه تساوی کسب نموده اند. شاگردان محمد احمدزاده که حدود یک نیم فصل در قعر جدول حضور داشتند، اکنون به رتبه دهم جدول رسیده اند و این هفته میزبان تیم انتهای جدول هستند. شهرداری ماهشهر نیز پس از نتایج ناامیدنماینده ای که به دست آورد، مهدی پاشازاده را به عنوان سرمربی جدید خود برگزید و حالا سرمربی پیشین بادران کوشش می نماید در اولین گام ملوان را در انزلی متوقف کند.

برنامه دیدارهای هفته بیست وپنجم لیگ دسته اول به توضیح زیر است:

دوشنبه - 6 اسفندماه 97

مس رفسنجان - گل گهرسیرجان - ساعت 14:15 - استادیوم شهدای رفسنجان

خونه به خونه بابل - مس کرمان - ساعت 14:15 - استادیوم هفت تیر بابل

قشقایی شیراز - بادران تهران - ساعت 14:15- استادیوم پارس شیراز

ملوان بندرانزلی - شهرداری ماهشهر - ساعت 14:15 - استادیوم تختی بندرانزلی

کارون اروند خرمشهر - شهرداری تبریز - ساعت 14:15 - استادیوم نفت و گاز اروندان خرمشهر

شاهین شهرداری بوشهر - آلومینیوم اراک - ساعت 15 - استادیوم شهیدبهشتی بوشهر

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 143

به "لیگ دسته اول فوتبال، مصاف صدرنشین با تیم هم استانی در جدال مربیان کروات، نبرد ویسی و کمالوند برای بقا در جمع مدعیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ دسته اول فوتبال، مصاف صدرنشین با تیم هم استانی در جدال مربیان کروات، نبرد ویسی و کمالوند برای بقا در جمع مدعیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید