قیمت خدمات نقاشی ساختمان در تهران در سال 1400

به گزارش مجله پیامکی، امروز میخواهیم به خدمات نقاشی ساختمان در تهران و قیمت نقاشی ساختمان در تهران در سال 1400 بپردازیم با ما همراه شوید تا هم به بهترین و مناسب ترین قیمت نقاشی ساختمان، در کنار کیفیت کار عالی با استادکاران ماهر و با تجربه دست پیدا کنید.

قیمت خدمات نقاشی ساختمان در تهران در سال 1400

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، امروز میخواهیم به خدمات نقاشی ساختمان در تهران و قیمت نقاشی ساختمان در تهران در سال 1400 بپردازیم با ما همراه شوید تا هم به بهترین و مناسب ترین قیمت نقاشی ساختمان، در کنار کیفیت کار عالی با استادکاران ماهر و با تجربه دست پیدا کنید.

در خدمات آنلاین استاده، می توانید به شماره تماس، نمونه کارها، نظرات کاربران و امتیازات برترین نقاشان ساختمانی تهران دسترسی داشته باشید. برای مشاهده نقاشان ساختمان استاده، به صفحه (نقاشی ساختمان) استاده مراجعه کنید.

چگونه بهترین خدمات نقاشی ساختمان در تهران را پیدا کنید؟

امروزه روز، پیدا کردن استادکاران ماهر و زبردست با کیفیت انجام کار عالی، کمی سخت به نظر می رسد، اما سایت استاده شرایطی را فراهم کرده که به راحتی دسترسی به اکیپ های تخصصی خدمات نقاشی ساختمان در تهران را فراهم کرده است.

چرا که خدمات نقاشی ساختمان های مدرن به صورتی است که احتیاج به خلاقیت و دانش تخصصی دارد و باید نیروی تکنسین از دانش ترکیب رنگ ها آگاهی کافی داشته باشد و هارمونی بسیار زیبایی را به وجود آورد تا چشم هر بیننده را به خود جلب نماید.

قیمت نقاشی ساختمان

با توجه به نوع خدمات قیمت نقاشی ساختمان در تهران در سال 1400 به توضیح ذیل می باشد.

برای مشاهده به روز قیمت نقاشی ساختمان در سال 1400 روی لینک کلیک کنید.

نوع رنگ

قیمت هر متر مربع (تومان)

قیمت رنگ روغن

23. 000 تا 27.000

قیمت رنگ پلاستیک

18. 000 تا 23.000

قیمت رنگ آکریلیک

19. 000 تا 27.000

قیمت رنگ نما

24. 000 تا 32.000

رنگ بلکا

21. 000 تا 26.000

قیمت رنگ کنیتکس

20. 000 تا 24.000

قیمت رنگ مولتی کالر

20. 000 تا 27.000

قیمت نقاشی ابزار گچی

14. 000 تا 16.000

هر متر طول

قیمت نقاشی سقف شیروانی

25. 000 تا 27.000

قیمت کناف بتونه ماستیک

25. 000 تا 28.000

قیمت کناف بتونه و درزگیری

12. 000 تا 14.000

بتونه کاری

24. 000 تا 34.000

بتونه روغنی ماستیک یک دست

30. 000 تا 35.000

رنگ کنتیکس اکرلیک و روغنی

20. 000 تا 27.000

کناف بتونه درزگیری بدون مصالح

5.000 تا 9.000

دانش فنی استادکاران حوزه خدمات نقاشی ساختمان در تهران باید به روز باشد چون با توجه به پیشرفت و مدرنیته بودن ساختمان های امروزی باید به سبک مدرن رنگ آمیزی صورت پذیرد تا هم کیفیت کار بالا رود و هم قیمت به صرفه تری برای کارفرما داشته باشد.

نکاتی که باید قبل از خدمات نقاشی ساختمان انجام داد

قبل از انجام خدمات نقاشی ساختمان در تهران باید زیرسازی و بازسازی و در صورت لزوم تعمیرات نقاطی که باید رنگ آمیزی شوند بستر مناسب را ایجاد نمود نکاتی مثل تمییز کردن و شستشوی دیوارها، بتونه کاری و ماستیک کشیدن دیوار برای رفع کردن ترک ها و چاله ها و کنده کاری ها و جای میخ ها بر روی دیوار و مابقی سطوح مد نظر، از جمله کارهایی است که باید قبل از خدمات نقاشی ساختمان در تهران صورت پذیرد تا به اصلاح دیوار یا خانه، آماده نقاشی گردد.

هزینه نقاشی ساختمان چگونه محاسبه می گردد؟

خدمات نقاشی ساختمان در تهران و برآورد قیمت نقاشی ساختمان به مواردی بستگی دارد همچون: نوع مصالح به کاربرده شده، ابزار و دستمزد نقاش و متراژ و ابعاد فضای ساختمان بستگی دارد.

اما در سایت استاده قیمت نقاشی ساختمان معین شده است و بسته به نوع کار: خرده کاری نقاشی ساختمان، پتینه کاری، نقاشی نرده، نقاشی ساختمان با رنگ نانو، نقاشی درب و پنجره و... متفاوت می باشد.

چگونه متراژ خانه محاسبه می گردد؟

با توجه به توضیحاتی که درباره قیمت نقاشی ساختمان در بالا ذکر کردیم به قدم بعدی برای محاسبه متراژ خانه می رسیم چون برای برآورد قیمت نقاشی ساختمان ابتدا باید متراژ خانه را محاسبه نمود که برای محاسبه متراژ، مقدار متراژ زیر بنای خانه در سه، ضرب می نمایند تا متراژ کل خانه برای رنگ کاری ساده، حاصل گردد.

برای درک بهتر محاسبه متراژ یک مثال عملی می زنیم فرض کنید خانه شما 100متر مربع می باشد برای برآورد متراژ آن را در سه ضرب می کنید و مقدار متراژ کل رنک کاری 300متر مربع خواهد بود.

واحد محاسبه برای انجام خدمات نقاشی ساختمان شامل دیوارها و سقف و درب ها، مترمربع می باشد اما برای چارچوب درب ها متر طول محاسبه می گردد.

برای پایین آمدن قیمت رنگ کاری چه راه حلهایی وجود دارد؟

برای اینکه مقدار رنگ مصرفی کمتر گردد باید در نظر داشته باشید که دیواری که قبلا رنگ شده است با دیواری که گچی می باشد فرق دارند و قبل از رنگ کاری دیواری که گچی است باید روغن کاری گردد که به آن روغن الیف گفته می گردد روغن الیف باعث ایجاد چسبندگی برای آغاز رنگ کاری می گردد و اگر روغن الیف زده نگردد دیوار ترک می برد و قیمت نقاشی ساختمان بالا می رود، در نظر داشته باشید که برای دیوارهایی که قبلا رنگ کاری شده اند احتیاجی به روغن کاری ندارند.

راه حل دیگری که برای کاهش هزینه های خدمات نقاشی ساختمان در تهران وجود دارد سنباده کاری است شما می توانید قبل از رنگ کاری دیوارها را با بتونه کاری و لکه گیری ترمیم کرده و بعد از آن سنباده کاری صورت گیرد باعث یک دست شدن دیوار و جلوه بهتری از رنگ کاری به نمایش می گذارد و احتیاجی به دوباره کاری و رنگ کاری مجدد نخواهد بود

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1577

به "قیمت خدمات نقاشی ساختمان در تهران در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خدمات نقاشی ساختمان در تهران در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید