شیعی: برانکو جزو گزینه های سرمربیگری تیم ملی نیست، فرکی فصل بعد سرمربی پیکان است

به گزارش مجله پیامکی، مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: مهدی تاج گزینه های سرمربیگری تیم ملی را به هیئت رئیسه معرفی کرد و برانکو ایوانکویچ در یبن این گزینه ها نبود.

شیعی: برانکو جزو گزینه های سرمربیگری تیم ملی نیست، فرکی فصل بعد سرمربی پیکان است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمود شیعی پس از پیروزی سه بر دو تیمش مقابل پارس جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: بعد از بردی که هفته گذشته مقابل تراکتورسازی کسب کردیم بازیکنان روحیه خیلی خوبی گرفتند و خوشبختانه امروز هم با پنالتی که در دقایق خاتمهی گرفتیم بازی را بردیم انشاءالله در آینده بهتر از این هم خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حسین فرکی فصل بعد در پیکان خواهد ماند یا نه و برنامه این تیم برای سال آینده چیست؟ مطرح کرد: بله فصل بعد هم در خدمت آقای فرکی هستیم. برنامه فصل آینده ما نیز به مانند فصول گذشته عمل خواهیم کرد و هیئت مدیره همه شرایطی که برای مجید جلالی در نظر می گرفت برای فرکی هم ارائه خواهد داد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تأخیر به وجود آمده برای انتخاب سرمربی تیم ملی و گزینه های مطرح شده برای این پست نیز توضیح داد: همه اسامی که اعلام شده هم درست است و هم غلط. در جلسه اخیر هیئت رئیسه مهدی تاج نام کاندیداهای خود را گفت و از مسائل و مذاکرات خود گفت و انشاءالله تا ده روز آینده سرمربی تیم ملی معین خواهد شد.

شیعی در واکنش به این سوال که آیا فدراسیون برای معین سرمربی تیم ملی مشکل اقتصادی خواهد داشت یا نه مطرح کرد: در این مورد اطلاع دقیقی ندارم اما آنچه که مسلم است وزارت ورزش قرار نیست پول در اختیار فدراسیون قرار دهد. در آینده خبرهای خوبی در خصوص مسائل اقتصادی خواهید شنید.

وی همچنین درباره اینکه گفته می گردد تاج دو گزینه مدنظری که به توافق نهایی رسیده است گفت: تا آنجایی که من می دانم چند کاندید به هیئت رئیسه معرفی شدند و در حال آنالیز شرایط برای سرمربی تیم ملی هستیم.

شیعی در خصوص اینکه آیا برانکو یا علی دایی جزو کاندیداها هستند یا خیر، گفت: برانکو جزو گزینه ها نیست من نمی توان راجع به گزینه ها صحبت کنم.

وی در خاتمه بازی به طلب کی روش از فدراسیون فوتبال گفت: این موضوع در حال حل شدن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 172

به "شیعی: برانکو جزو گزینه های سرمربیگری تیم ملی نیست، فرکی فصل بعد سرمربی پیکان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیعی: برانکو جزو گزینه های سرمربیگری تیم ملی نیست، فرکی فصل بعد سرمربی پیکان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید