شیخ سلمان: دورکاری در AFC در صورت احتیاج تمدید می گردد

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پیامی را خطاب به کشورهای عضو این کنفدراسیون منتشر کرد:

شیخ سلمان: دورکاری در AFC در صورت احتیاج تمدید می گردد

در این اوقات بی سابقه و چالش برانگیز، کنفدراسیون فوتبال آسیا آرزوی سلامتی و امنیت را برای تمام اعضای خود دارد. با بازگشت دنیا به شرایط عادی، فوتبال نقش مهمی را در هفته ها و ماه های پیش رو بازی خواهد نمود اما در حال حاضر تمرکز ما بر حمایت از کسانی است که در این بازی عظیم نقش دارند.

هر یک از شما به درجات مختلف تحت تاثیر بیماری همه گیر کووید 19 قرار گرفته اید. بسیاری از دولت های شما برای جلوگیری از شیوع این بیماری اقدامات محدودنماینده و سریع انجام داده اند و تاثیر آنرا بر جوامع خود محدود نموده اند.

در مالزی، مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا، همانطور که شما می دانید دولت دستور کنترل حرکتی را وضع کرد و کنفدراسیون آسیا هم از تاریخ 17 مارس 2020 به مدت دو هفته کارمندانش را دورکار کرد. این مدت زمانی به منظور محافظت از کارمندان و خانواده های آنها در صورت لزوم تمدید خواهد شد.

در این میان تجارت به صورت عادی ادامه می یابد تا نیازهای تمام فدراسیون های عضو و منطقه ای تامین گردد. من دستور داده ام تا کلیه پرداختهای تایید شده AFAP به سرعت پرداخت گردد تا حقوق کارمندان و سایر قراردادها تاخیر نداشته باشد.

همانطور که می دانید انتشار سریع ویروس کووید 19 با موافقت شما منجر به تعویق مسابقات و رویدادها شد. AFC از شما بابت تداوم حمایت و مشاوره و همکاری مستمر تشکر می نماید.

این تغییرات در تقویم ما با هدف تضمین امنیت و سلامت اعضا، مسئولان، بازیکنان، کارکنان و البته میلیون ها طرفدار که هر سال با فوتبال آسیا درگیر می شوند، بوده است. سلامت آنها اولویت ما هست و خواهد بود. به همین دلیل مهم است که AFC و فدراسیون های عضو و منطقه ای ما برای جلوگیری از تهدید این ویروس با دولت ها و سازمان های بهداشتی همکاری نمایند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به شدت از همه اعضای خود می خواهد تا توصیه های سازمان بهداشت دنیای (WHO) را برای استفاده از بالاترین سطح بهداشتی رعایت نمایند و مسرور می شویم که توجه داشته باشید که بعضی از اعضا نیز ابتکار عمل از خانه (دورکاری) را اعلام نموده اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا طی شش سال گذشته پایه های محکم خود را بر وحدت و همبستگی - به ویژه در مواجهه با ناسازگاری - بنا نموده است و این شرایط چالش دیگری است که ما برای محافظت نه تنها از جوامع خود بلکه از آینده بازی خود در پیش خواهیم گرفت.

مطمئناً کنفدراسیون فوتبال آسیا راهنمایی قاطعی خواهد داشت و مثل همواره در این مواقع نامعلوم توصیه خواهیم کرد که به هر یک از فدراسیون ها عضو و منطقه ای ما مشاوره و یاری کند.

من مشتاقانه منتظر زمان هستم که فوتبال دوباره بتواند نقش مهمی در ایجاد هیجان و شادی مردم آسیا داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 834

به "شیخ سلمان: دورکاری در AFC در صورت احتیاج تمدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ سلمان: دورکاری در AFC در صورت احتیاج تمدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید