شهردار نیویورک منشا انفجار ساختمان را نشستی گاز گفت

به گزارش مجله پیامکی، خبرنگاران: شهردار نیویورک خاطرنشان کرد که فقط یک ربع ساعت قبل از وقوع انفجار ساختمان مسکونی در این شهر، خبر نشت گاز به شرکت گاز گزارش شده بود.

شهردار نیویورک منشا انفجار ساختمان را نشستی گاز گفت

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی ابان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه النشره، شهردار نیویورک روز چهارشنبه اظهار داشت که منشاء انفجار دو ساختمان عظیم مسکونی در این شهر نشت گاز بوده است.

بیل دی بلاسیو گفت: حدود ساعت 9:30 دقیقه به وقت بامداد انفجار مهیبی در محله هارلم منطقه منهتن نیویورک رخ داد که منشاء این انفجار، نشت گاز بوده است.

شهردار نیویورک در کنفرانس خبری پس از انفجار مهیب محله هارلم گفت: فقط 15 دقیقه قبل از وقوع این انفجار، خبر نشت گاز به شرکت گاز ادیسون گزارش شده بود.

وی اضافه کرد: این انفجار مهیب حدود ساعت 9:30 صبح به وقت محلی نیویورک رخ داد که به دنبال آن دو ساختمان مسکونی عظیم تخریب شدند و بر ساختمان های اطراف نیز تأثیرات مخرب داشت.

دی بلاسیو اضافه کرد: این انفجار تا به امروز 20 کشته و زخمی برجا گذاشته است که تا به امروز مرگ دو نفر از آنان تأیید شده است.

شهردار نیویورک تاکید نمود که این فاجعه ای عظیم بود، زیرا فرصت کافی برای تخلیه مردم و اطلاع رسانی به آنان قبل از وقوع انفجار وجود نداشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 840

به "شهردار نیویورک منشا انفجار ساختمان را نشستی گاز گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار نیویورک منشا انفجار ساختمان را نشستی گاز گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید