زمان از سرگیری لیگ قهرمانان اروپا از زبان رییس لیون

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش آس، ژان میشل اولاس، رییس باشگاه لیون زمان از سرگیری لیگ قهرمانان اروپا را گفت. او در یک مصاحبه گفت: بازی برگشت برابر یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هفتم آگوست (17 مرداد) در تورین برگزار می گردد و پشت در های بسته خواهد بود. اگر برنامه ها پیروز پیش نرود احتمال قتل عام شدن لیون و پاری سن ژرمن توسط تیم هایی که فرصت آماده سازی داشتند وجود دارد.

زمان از سرگیری لیگ قهرمانان اروپا از زبان رییس لیون

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی متوقف شد. ملاقات برگشت تیم های یوونتوس-لیون، منچسترسیتی-رئال مادرید، بایرن-چلسی و بارسلونا-ناپولی باقی مانده است. تا به امروز تیم های آتالانتا، لایپزیش، اتلتیکومادرید و پاری سن ژرمن به یک چهارم نهایی صعود کردند.

رییس باشگاه لیون در سرانجام به شدت از تصمیم دولت برای مختومه اعلام کردن لیگ یک فرانسه انتقاد کرد و گفت: پیش بینی می گردد این بحران موجب گردد فوتبال فرانسه 900 میلیون ضرر کند. این اتفاق می تواند تا ابد ما را تحت تاثیر قرار دهد. نمی دانم چه تیم هایی می توانند دوام بیاروند. ما در اروپا یک استثنا هستیم. آن ها یک تصمیم ناشیانه گرفتند. این در حالی بود که یوفا اعلام نموده بود بازی های لیگ ها به سرانجام برسند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 948

به "زمان از سرگیری لیگ قهرمانان اروپا از زبان رییس لیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان از سرگیری لیگ قهرمانان اروپا از زبان رییس لیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید