خشم برزیلی ها از تفریح دریایی بولسونارو در بحبوحه کرونا

به گزارش مجله پیامکی، در حالی که ویروس کرونا سرتاسر برزیل را در نوردیده و جان بیش از 10 هزار نفر را گرفته اما رئیس جمهور این کشور همچنان به انکار خطر کرونا ادامه می دهد و این بار سوار بر یک قایق تفریحی دیده شد که خشم مردم را برانگیخته است.

خشم برزیلی ها از تفریح دریایی بولسونارو در بحبوحه کرونا

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ژائیر بولسونارو به دلیل رویکرد بی ملاحظه خود نسبت به ویروس کرونا با محکومیت داخلی و خارجی روبرو شده است. وی که به ترامپ برزیل معروف است همچنان اصرار دارد که این بیماری خطرناک نیست این در حالی که کشورش به کانون اول شیوع ویروس کرونا در آمریکای لاتین تبدیل شده است.

به گزارش گاردین، اول هفته زمانی که بولسونارو در حال تفریحی دریایی دیده شد با خشم عمومی در داخل روبرو گشت که حتی بر خلاف توصیه های وزیر بهداشت خود عمل می نماید.

منتقدان گفتند در حالی بولسونارو به تفریح می رود که از هیچ بیمارستانی بازدید ننموده، با کادر درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا ملاقات نداشته و هرگز با خانواده هزاران قربانی کرونا حرف نزده است.

تفریح دریایی بولسونارو در حالی صورت گرفت که برزیل بیشترین آسیب را در حوزه کشورهای آمریکای لاتین از ویروس کرونا متحمل شده است. این ویروس تا به امروز جان 10627 نفر را در برزیل گرفته و در حدود 156 هزار نفر مبتلا نموده است. هرچند، کارشناسان با توجه به سرعت پایین آزمایش گیری معتقدند آمار واقعی خیلی بیشتر از آمار رسمی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 838

به "خشم برزیلی ها از تفریح دریایی بولسونارو در بحبوحه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم برزیلی ها از تفریح دریایی بولسونارو در بحبوحه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید