خبرنگاران 1100 پاکبان قمی در نوبت تزریق واکسن کرونا قرار دارند

به گزارش مجله پیامکی، قم - خبرنگاران - معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اختصاص 600 سهمیه واکسن کرونا به پاکبانان شهرداری گفت: در حال حاضر یک هزار و 100 پاکبان دیگر در نوبت تزریق واکسن هستند.

خبرنگاران 1100 پاکبان قمی در نوبت تزریق واکسن کرونا قرار دارند

به گزارش دوشنبه شب خبرنگاران، سیدامیر سامع در گفت وگویی به تشریح جزییات تزریق واکسن کرونا به گروه های مختلف خدمات رسان شهرداری پرداخت و گفت: در مرحله نخست تزریق واکسن کرونا و اختصاص سهمیه به شهرداری قم، 12 تَن از غسال هایی که در بهشت معصومه(س) قم مشغول هستند این واکسن را دریافت کردند.

معاون شهردار قم با اشاره به اینکه گروه دوم برای تزریق واکسن کرونا، پاکبانان هستند، اضافه کرد: در مرحله نخست 600 سهمیه واکسن برای پاکبانان اختصاص یافت که با اطلاع رسانی اجرا شده تا به امروز به 550 تَن واکسن تزریق شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

سامع با قدردانی از کوشش ها و پیگیری های اجرا شده توسط شهردار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون بهداشتی و سایر فعالان عرصه سلامت در این شهر توضیح داد: پس از اختصاص سهمیه بعدی، مابقی پاکبانان که شامل یک هزار و 100 تَن از پاکبانان هستند نیز واکسن دریافت می نمایند.

وی با تاکید بر اینکه در موضوع تزریق واکسن به پاکبانان، اولویت با کارگران زحمت کشی بود که بیماری زمینه ای داشته و یا مسن تر از بقیه بودند، توضیح داد: با آنالیز میدانی اجرا شده خوشبختانه تزریق واکسن به پاکبانان عوارضی را به دنبال نداشته و تمام پاکبانان در سلامت هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر واکسینه تمام گروه های خدمات شهری در معرض خطر این بیماری، یادآور شد: در همین زمینه نیز مکاتبه ای توسط شهردار قم با وزیر کشور صورت گرفته است.

سامع گفت: در شهرداری قم اولویت تزریق واکسن کرونا با رانندگان اتوبوس و تاکسی، آتش نشانان، نیروهای پسماند و تخلفات شهری است./

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1567

به "خبرنگاران 1100 پاکبان قمی در نوبت تزریق واکسن کرونا قرار دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 1100 پاکبان قمی در نوبت تزریق واکسن کرونا قرار دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید