خبرنگاران واکنش تند اتحادیه فوتبالیست های ایتالیا به کاهش یک سومی دستمزد بازیکنان

به گزارش مجله پیامکی، تهران- خبرنگاران- اتحادیه فوتبالیست های ایتالیا (AIC) از تصمیم سری آ مبنی بر کاهش دستمزد تمامی بازیکنان و مربیان شاغل در این لیگ به اندازه یک سوم و در راستای پوشش بخشی از ضرر مالی ناشی از شیوع کرونا، به شدت انتقاد کرد.

خبرنگاران واکنش تند اتحادیه فوتبالیست های ایتالیا به کاهش یک سومی دستمزد بازیکنان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سری آ ایتالیا روز گذشته خاطرنشان کرد که در صورت لغو شدن فصل 2019 - 2020، دستمزدها به اندازه یک سوم کاهش خواهد یافت و این رقم در صورت به پایان رسیدن این فصل، یک ششم خواهد بود.

در این بین، AIC در بیانیه ای خاطرنشان کرد: رفتار لیگ ها در چنین شرایطی قابل درک نیست. اشتیاق برای سوءاستفاده از بازیکنان و بدنام کردن آنها آن هم که نه به طور ضمنی بلکه به طور مستقیم و همچنین پیامدهای اقتصادی ناشی از این شرایط بحرانی، حقیقتی است که شما را مجبور می نماید تا اعتبار اولیه کسانی را که باید در این شرایط سخت سیستم فوتبال را راهنمایی نمایند، بار دیگر مورد بازبینی قرار دهید.

در ادامه این بیانیه آمده است: فکر کردن به اینکه قطعنامه صادر شده در جریان یک نشست، می تواند معیار اتخاذ این تصمیم باشد که دیگر دستمزد بازیکنان پرداخت نشود، ما را حیرت زده کرد. روسای همان تیم های که خواهان تعلیق حقوق بازیکنان تیمشان هستند، بازیکنان را تا 9 مارس به زمین فرستادند؛ آنها را تا اواسط مارس مجبور به تمرین کردند و همچنان بر تمرینات شخصی آنان مطابق دستورالعمل سرمربیان نظارت می نمایند.

دامیانو توماسی رییس AIC گفت که نمی تواند منطق تجاری و اقتصادی پشت این تصمیم را درک کند و این در حالی است که اومبرتو کالکانیو قائم مقام این نهاد آن را پیشنهادی شرم آور و غیرقابل قبول خواند.

فعالیت سری آ ایتالیا همچون سایر لیگ های فوتبال دنیا تا 13 آوریل به حالت تعلیق درآمده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 871

به "خبرنگاران واکنش تند اتحادیه فوتبالیست های ایتالیا به کاهش یک سومی دستمزد بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واکنش تند اتحادیه فوتبالیست های ایتالیا به کاهش یک سومی دستمزد بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید