خبرنگاران رییس اورژانس تهران: اکنون زمان برگزاری یک جشن پرخطر نیست

به گزارش مجله پیامکی، تهران- خبرنگاران- رییس مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه در شرایطی که تیم های پزشکی و درمانی در سراسر کشور مشغول مداوای بیماران کرونایی هستند، گفت: از مردم می خواهیم هم به خود و هم به ما رحم کنند و از برگزاری جشن پرخطر خودداری ورزند.

خبرنگاران رییس اورژانس تهران: اکنون زمان برگزاری یک جشن پرخطر نیست

پیمان صابریان امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: تکنسین های اورژانس تهران این روزها مشغول مداوا و رسیدگی به بیماران کرونایی هستند و اکنون فرصت مناسبی برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری نیست.

وی شرح داد: اگر فردی امشب به دلیل انفجار مواد محترقه دچار سوختگی و مصدومیت شود، به محض انتقال به بیمارستان، به دلیل بستری بودن بیماران کرونایی در برخی مراکز درمانی در معرض خطر ابتلای به این ویروس قرار می گیرد.

رییس مرکز اورژانس تهران به همین منظور به شهروندان توصیه کرد امشب مراسم چهارشنبه سوری را با احتیاط بیشتری از سال های گذشته برگزار کنند و از هر گونه اجتماع دورهمی بپرهیزند.

وی گفت: تمامی پایگاه های اورژانس تهران امشب در آماده باش کامل بسر می برند و یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس نیز در هر یک از میادین اصلی و پرازدحام شهر مستقر خواهند شد.

صابریان به شهروندان توصیه کرد جهت نیاز به خدمات درمانی مرکز اورژانس تهران مراتب را به سامانه 115 اطلاع دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 822

به "خبرنگاران رییس اورژانس تهران: اکنون زمان برگزاری یک جشن پرخطر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس اورژانس تهران: اکنون زمان برگزاری یک جشن پرخطر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید