حسن زاده: استراماچونی به استیناف اعتراض کند

به گزارش مجله پیامکی، اسماعیل حسن زاده در برابر گلایه های استراماچونی نسبت به حکم کمیته انضباطی می گوید: او اگر اعتراضی نسبت به حکم دارد، می تواند از استیناف درخواست تجدیدنظر کند.

حسن زاده: استراماچونی به استیناف اعتراض کند

حسن زاده: استراماچونی برود به استیناف اعتراض کند

توبیخ آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، به سوژه ای برای رسانه های ایتالیایی تبدیل شده است. سایت مدیاست ایتالیا حتی این ماجرا را با عنوان جنگ بین استراماچونی و فدراسیون فوتبال تعبیر می نماید و در گزارشی می نویسد: در حال حاضر جنگ بین استراماچونی و فدراسیون فوتبال ایران آشکار شده که به خاطر رای اخیر کمیته انضباطی این فدراسیون است. استراماچونی هم به این سایت گفته: هیچ حکمی تاکنون به من ابلاغ نشده است. نه تنها این کار انجام نشده بلکه فرآیند انضباطی که اجرا شده، حق ابتدایی من برای دفاع از خودم را نقض نموده است.

علاوه بر این خبرگزاری آنسای ایتالیا هم از قول استراماچونی نوشته: با نقض ابتدایی ترین حقوق دفاعی، ادعاها را در این مورد که مبهم و کلی هستند، رد می کنم. به همین خاطر پیگیری های لازم را به وکلای خود سپرده ام تا اقدام لازم را انجام دهند.همچنین هر کاری که برای حفظ چهره حرفه ای و شخصی من لازم باشند، انجام دهند.

بر همین اساس حکم کمیته انضباطی درباره سرمربی استقلال و نوع آنالیز پرونده او به شدت مورد انتقاد رسانه های ایتالیایی قرار گرفته و عملکرد ارکان قضایی فدراسیون فوتبال را زیر سوال برده است. موضوعی که براساس ادعای استراماچونی به همین جا ختم نمی گردد و به وسیله وکلای او مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

اسماعیل حسن زاده، رییس کمیته انضباطی در واکنش به همه این اتفاقات تنها به بیان این جمله اکتفا می نماید که: ما درباره رأی صادر شده، به هیچ عنوان توضیحی نمی دهیم. مسلماً حق ایشان برای اعتراض نسبت به حکم صادر شده محفوظ است و استراماچونی هم مثل همه، در صورت اعتراض می تواند از استیناف تقاضای تجدیدنظر داشته باشد.

گلایه های استراماچونی از سوی رسانه های کشورش منعکس شده و عملکرد ارکان قضایی فدراسیون فوتبال را در ابعاد بین المللی زیر سوال برده است. رییس کمیته انضباطی در واکنش نسبت به این موضوع می گوید: هر بار هم بپرسید، من باز همان پاسخ را خواهم داد. کمیته انضباطی به وظیفه خود عمل نموده است. ما بر اساس گزارش هایی که به دست مان رسیده موضوع را مورد آنالیز قرار داده و رأی صادر کردیم. هرکسی هم به این موضوع اعتراض دارد می تواند اعتراض خود را به استیناف ارائه دهد.

آیا این موضوع به ضرر فدراسیون فوتبال نخواهد شد؟ حسن زاده ترجیح می دهد درباره این موضوع واکنشی نشان ندهد: درباره انعکاس این موضوع از سوی رسانه های ایتالیایی و موارد دیگر هم تحلیل گران حاضر در فدراسیون فوتبال می توانند به طور دقیق و کامل اظهارنظر نمایند.

با این حال اما آنچه مسلم است اینکه استراماچونی با روحیات متفاوتی که دارد می تواند تعریف مطالبات مربیان لیگ از فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی آن را به طور کلی تغییر دهد. او کسی نیست که از کنار مسائل موجود در فوتبال ما به سادگی بگذرد. سوال اصلی اما اینجاست که آیا این رویکرد متفاوت استراماچونی و اتفاقاتی که در پی آن به وجود می آید، ممکن است رویه کمیته انضباطی را در احضار افرادی که از شرایط انتقاد می نمایند، تغییر دهد؟ حسن زاده به این سوال هیچ پاسخی نمی دهد. احتمالاً او منتظر نظر مدیران فدراسیون در این رابطه خواهد ماند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 308

به "حسن زاده: استراماچونی به استیناف اعتراض کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن زاده: استراماچونی به استیناف اعتراض کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید