جنگ ستارگان به خاطر رونالدو

به گزارش مجله پیامکی، باشگاه یوونتوس بر سر ستاره پرتغالی اش جنگ بزرگی علیه رئال مادرید به راه انداخته است.

جنگ ستارگان به خاطر رونالدو

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت تیتر نخست خود را به حمله باشگاه یوونتوس به رئال مادرید اختصاص داد. نشریه ایتالیایی نوشت: جنگ ستارگان به خاطر کریستیانو رونالدو؛ حمله یوونتوس به رئال.

اظهارات جورجو کیه لینی در ایتالیا درباره توپ طلا سر و صدای زیادی به پا کرد. مدافع یوونتوس رئال مادرید را متهم کرد که دوست نداشته است رونالدو برنده این جایزه گردد چون این تیم را ترک نموده است.

فصل گذشته یکی از بازیکنان رئال مادرید (لوکا مودریچ) برنده توپ طلا شد اما مدافع ایتالیایی معتقد بود یک فرانسوی مانند آنتوان گریزمان یا پل پوگبا باید این جایزه را کسب می کرد چون قهرمان دنیا شده بود. از توپ طلا 2018 به عنوان یک دزدی نام برد.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی گفت که رونالدو شایسته کسب توپ طلا بود. اظهاراتش در کنار گفته های کیه لینی، توماس دی لیخت، کتیا آویرو (خواهر رونالدو) و دیگر افراد برجسته نهاده شد که درباره شرایط ستاره پرتغالی صحبت کردند. این موضوع باعث شد رسانه های ایتالیایی تصور نمایند که جنگی میان دو باشگاه بر سر ستاره پرتغالی انجام شده است.

گاتزتا پنج سال آخر در هر دو باشگاه را از لحاظ عناوین و پول هایی که خرج کردند آنالیز کرد اما همچنین یادآوری کرد فلورنتینو پرس از جدایی رونالدو ناراحت شده است. رییس باشگاه مادرید نمی دانست چگونه جای خالی مهاجم پرتغالی را پر کند و شماره هفت را به ماریانو داد که در حد و اندازه های رونالدو نبود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 581

به "جنگ ستارگان به خاطر رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ ستارگان به خاطر رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید