جزییات اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای شمال

به گزارش مجله پیامکی، خبرنگاران : رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح روزهای آدینه و شنبه تا ساعت 2 بامداد روز بعد و همچنین از ساعت 6 تا 20 روز یک شنبه از محور هراز ممنوع است.

جزییات اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای شمال

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس: علیرضا قدمی اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای شمال به صورت پرحجم است.

وی افزود: شب گذشته شاهد ترافیک سنگینی در محورهای ورودی شمال بودیم که این موضوع موجب ترافیک طی روزهای آدینه و شنبه در جهتهای خروجی شمال می گردد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه محدودیت های ترافیکی در محورهای شمال، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح روزهای پنج شنبه، آدینه و شنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد و همچنین از ساعت 6 تا 20 روز یک شنبه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول ادامه داد: تردد تمامی تریلر به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز شنبه از جهت شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

قدمی با تاکید بر اینکه هفته جاری محدودیت یک طرفه در محورهای شمال نخواهیم داشت، اعلام نمود: تاکید ما به همه رانندگان با توجه به شرایط موجود پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1217

به "جزییات اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید