تشویق شدید ویلموتس در تبریز، طعنه گزارشگر تبریزی به بیرانوند

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور در هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:30 در استادیوم یادگار امام میزبان پارس جنوبی بود و این بازی با فزونی یک بر صفر تراکتور به انتها رسید.

تشویق شدید ویلموتس در تبریز، طعنه گزارشگر تبریزی به بیرانوند

در این بازی بیش از 40 هزار نفر از طرفداران تراکتور در استادیوم حضور داشتند و به شدت مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی که به همراه محمدرضا ساکت در استادیوم حضور داشت را مورد تشویق قرار دادند.

در این بازی در دقیقه رشید مظاهری سنگربان تراکتور رکورد لیگ برتر را شکست.

رشید مظاهری با بسته نگه داشتن دروازه خود به مدت 872 دقیقه به صورت متوالی پیروز شد رکورد سیدحسین حسینی را شکسته و رکورددار لیگ برتر گردد.

وی در دقیقه 60 و بعداز شکستن رکورد کلین شیت، به شدت از سوی طرفداران تراکتور تشویق شد. در این دقایق گزارشگر تبریزی این بازی نیز به بیرانوند طعنه زد و گفت رشید مظاهری از فاصله 30 متری گلی دریافت نکرده و شایسته دروازه بانی تیم ملی فوتبال کشورمان است.

تنها گل این نیمه را احسان حاج صفی در دقیقه 25 به ثمر رساند. حرکت دیدنی احسان حاج صفی و عبور او از آخرین مدافع تراکتور باعث شد تا در موقعیتی تک به تک قرار گیرد و گلزنی کند.

یکی از نکات جالب بازی امروز اینکه قبل از آغاز بازی محمد ابراهیمی به سمت طرفداران تراکتور رفت و تشویق خاص طرفداران این تیم را لیدری کرد و با طرفداران در سر دادن شعارهای قهرمانی تراکتور همراهی کرد.

در بازی امروز فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی و مرتضی اسدی مربی این تیم به همراه محمد ابراهیمی بازیکن پارس که سابقه حضور در تراکتور را دارند به شکلی ویژه ای توسط طرفداران تراکتور تشویق شدند.

تراکتور با این پیروزی 14 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم نهاده شد و پارس جنوبی جم هم با 6 امتیاز در رده دهم باقی ماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 422

به "تشویق شدید ویلموتس در تبریز، طعنه گزارشگر تبریزی به بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشویق شدید ویلموتس در تبریز، طعنه گزارشگر تبریزی به بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید