تساوی پرسپولیس و التعاون با درخشش لک!

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 22:30 امشب سومین ملاقات از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را مقابل التعاون عربستان در استادیوم الحنوب قطر برگزار کرد که نیمه نخست این بازی بدون گل به اتمام رسید.

تساوی پرسپولیس و التعاون با درخشش لک!

یحیی گل محمدی که ترکیب اصلی خود را به دلیل تغییر در لیست بازیکنانش در جابجایی تابستانی تغییر داده بود ترجیح داد به جای علی علیپور و مهدی ترابی که از این تیم جدا شدند عیسی آل کثیر و احسان پهلوان را بازی دهد.

همچنین حامد لک دروازه بان تازه وارد سرخپوشان نیز درون چارچوب دروازه این تیم نهاده شد تا بار دیگر رادوشوویچ روی نیمکت این تیم جا خوش کند.

همچنین سعید آقایی مدافع چپ تازه وارد سرخپوشان نیز در جمع یازده مرد اصلی نهاده شد تا این تیم با ترکیبی متفاوت نسبت به گذشته بازی کند.

پرسپولیس سعی داشت کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیرد اما سرعت و قدرت بالای بازیکنان خط میانی و حمله التعاون باعث شد تا در بعضی دقایق، شاگردان یحیی گل محمدی غافلگیر شده و اسیر ضدحمله شوند.

هرچه از زمان بازی گذشت نماینده عربستان جرأت بیشتری برای حمله کردن پیدا کرد تا حامد لک در دو مرحله پیروز به نجات دروازه پرسپولیس گردد.

عملکرد لک باعث بسته ماندن دروازه پرسپولیس در نیمه اول شد تا دو تیم بدون اینکه گلزن داشته باشند به رختکن بروند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1181

به "تساوی پرسپولیس و التعاون با درخشش لک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرسپولیس و التعاون با درخشش لک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید