تایید واکسن کرونای فایزر در سنگاپور، رایگان اما غیر اجباری

به گزارش مجله پیامکی، سنگاپور واکسن کروناویروس فایزر/بیو ان تک را تایید و پیش بینی کرد که اولین محموله از این واکسن تا سرانجام امسال میلادی (2020) وارد این کشور گردد.

تایید واکسن کرونای فایزر در سنگاپور، رایگان اما غیر اجباری

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش ایسنا، نخست وزیر سنگاپور با تایید واکسن کروناویروس ساخت دو شرکت فایزر/بیو ان تک گفته است که پیش بینی می گردد اولین محموله از این واکسن تا انتها ماه دسامبر وارد کشور گردد.

وی اظهار کرد: راضی هستم که اعلام کنم پس از آنالیز شواهد علمی و اطلاعات آزمایشات بالینی، مسئولان علوم بهداشتی، واکسن کروناویروس فایزر/بیو ان تک را برای استفاده تایید کردند.

نخست وزیر سنگاپور همچنین اضافه نمود: انتظار می رود واکسن های دیگر کروناویروس در ماه های آینده وارد کشور گردد و اگر همه برنامه ها به درستی اجرا گردد تا سه ماهه سوم سال 2021 میلادی از واکسن کافی برای تمامی مردم کشور برخوردار خواهیم بود.

به گفته نخست وزیر سنگاپور، ابتدا تزریق واکسن کروناویروس برای افرادی که بیشتر در معرض خطر قرار دارند از جمله کادر درمان و جمعیت سالمند انجام خواهد گرفت.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، همچنین بنابر اعلام مقامات این کشور تزریق واکسن برای تمامی مردم سنگاپور رایگان است اما اجباری نیست.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1302

به "تایید واکسن کرونای فایزر در سنگاپور، رایگان اما غیر اجباری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید واکسن کرونای فایزر در سنگاپور، رایگان اما غیر اجباری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید