بررسی شرایط خط میانی استقلال در غیاب دو مهره تاثیرگذار

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران در نخستین دیدار شان در چارچوب رقابتهای لیگ برتر بعد از بازگشت از آسیا، امشب در شرایطی از ذوب آهن میزبانی می کنند که فرهاد مجیدی دو بازیکن تاثیرگذار خود را در خط میانی به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

بررسی شرایط خط میانی استقلال در غیاب دو مهره تاثیرگذار

مجیدی امشب باید در شرایطی تیمش را راهی میدان کند که فرشید اسماعیلی یکی از خوبهای آسیایی این تیم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده و داریوش شجاعیان هم با محرومیت روبرو است. با این وجود در بین بازیکنان استقلال نفراتی مثل مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، سبحان خاقانی، بابک مرادی و آرش رضاوند حضور دارند که پست تخصصی آنها بازی کردن در خط میانی است.

مجیدی بعضاً و در دیدارهای گذشته تیمش پیش آمده بود که از بازیکنانی مثل غفوری، موسوی و میلیچ در پست های غیر تخصصی استفاده کرده و آنها را به خط میانی منتقل کند. اما سرمربی آبی پوشان برای این بازی غفوری را هم در اختیار ندارد تا قدری ابتکار عمل از او سلب شود.

با توجه به داشته های امروز استقلال، چنین به نظر می رسد در غیاب اسماعیلی، غفوری و شجاعیان، مجیدی امروز از زوج مهدی پور-ریگی در مرکز زمین استفاده کند و آرش رضاوند نیز دیگر هافبک آبی پوشان در این دیدار باشد. همچنین با توجه به احتمال حضور همزمان دیاباته، مطهری و قایدی در زمین، ممکن است دیاباته و مطهری مهاجمان استقلال باشند و قایدی با قدری تمایل به عقب، نقش وینگر سمت چپ را برای آبی پوشان در این دیدار ایفا کند. این در حالی است که مجیدی قصد استفاده از بابک مرادی را در ترکیب اولیه تیمش نداشته باشد.

دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن از هفته بیست و دوم لیگ برتر، امشب و از ساعت 22:15 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1630

به "بررسی شرایط خط میانی استقلال در غیاب دو مهره تاثیرگذار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی شرایط خط میانی استقلال در غیاب دو مهره تاثیرگذار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید