اینسینیه در آستانه تمدید قرارداد با ناپولی

به گزارش مجله پیامکی، مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی میخواهد خودش را برای مدت زمان بیشتری به این باشگاه متعهد کند.

اینسینیه در آستانه تمدید قرارداد با ناپولی

به گزارش خبرنگاران، پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا اطلاع داد لورنزو اینسینیه در آستانه امضای قراردادی جدید با باشگاه ناپولی قرار گرفته است. طبق این گزارش، این مهاجم 28 ساله که قرارداد فعلی اش با باشگاه ناپولی در خاتمه ماه ژوئن 2022 به خاتمه می رسد، در آستانه توافق برای عقد قراردادی با این باشگاه ایتالیایی است که او را تا سال 2025 به ناپلی ها متعهد می نماید.

لورنزو اینسینیه که اخیراً با مینو رایولا، مدیر برنامه های مشهورش قطع همکاری نموده است، برای عقد قرارداد جدید با ناپولی از یکی از وکلایش یاری خواهد گرفت. گفته می گردد دلیل قطع همکاری این مهاجم ملی پوش با رایولا این بوده است که این بازیکن تمایل داشته تا خاتمه دوران حرفه ای خود در ناپولی بماند، این در حالی است که رایولا اصرار داشته او را به باشگاه دیگری منتقل کند.

اینسینیه که از سال 2006 عضو باشگاه ناپولی است و در سال 2010 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، به غیر از دو سالی که به صورت قرضی در تیم های کاوسه، فوگیا و پسکارا بازی کرد، همواره پیراهن ناپولی را به تن داشته است و اکنون یکی از ارکان اصلی خط حمله تیم تحت راهنمایی جنارو گتوسو به شمار می رود.

این مهاجم ایتالیایی که تا به امروز در 334 بازی پیروز شده 86 گل برای ناپولی به ثمر برساند، این فصل هم در 31 بازی از رقابت های مختلف، آمار 9 گل زده و شش پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 900

به "اینسینیه در آستانه تمدید قرارداد با ناپولی" امتیاز دهید

1 کاربر به "اینسینیه در آستانه تمدید قرارداد با ناپولی" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینسینیه در آستانه تمدید قرارداد با ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید