انصاری فرد: با روحیه خوب به استقبال دربی می رویم، مخالفتی با قانون 90 به 10 نداریم

به گزارش مجله پیامکی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر می کنم که برنده دیدار با صنعت نفت شدیم و حالا با روحیه خوب به مصاف استقلال می رویم.

انصاری فرد: با روحیه خوب به استقبال دربی می رویم، مخالفتی با قانون 90 به 10 نداریم

به گزارش ، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از رجحان تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: خدا را شکر می کنم که برنده دیدار با صنعت نفت شدیم. موقعیت های خوب و بیشتری داشتیم و اینکه قبل از بازی با استقلال به رجحان رسیدیم، خوب است. برای دیدار دربی، روحیه تیم فوق العاده است و این برد می تواند در بازی استقلال، سپاهان و شهرخودرو ادامه داشته باشد. خوشبختانه پرسپولیس وحدت کاملی دارد و امیدوارم این روند در بازی با استقلال هم ادامه داشته باشد.

او اضافه نمود: ما مخالفتی با قانون 90 به 10 در دربی نداریم و من فقط می گویم که شرایط اجرای حضور تماشاگران به صورت 90 به 10 در بازی رفت سخت است، اما در بازی برگشت به بهترین شکل این کار را انجام خواهیم داد. ما مسئله ای نداریم، استقلال این قانون را اجرا کند و ما هم در بازی برگشت آن را به صورت کامل اجرا می کنیم.

انصاری فرد در مورد اینکه چرا علی علیپور گل نمی زند، گفت: او با وجود اینکه دچار مصدومیت شده، اما خوب موقعیت ایجاد می نماید و در شرایط خوبی است. همین که موقعیت ایجاد می نماید، خیلی خوب است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد مشکل بلیت فروشی برای بعضی تماشاگران اعلام کرد: من امروز شرایط حضور تماشاگران را بازدید کردم و فکر می کنم در اوایل کار مشکلاتی وجود دارد، اما برای دربی روز چهارشنبه جلسه داریم. همچنین انشالله قبل از دربی مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.

او درباره اینکه تکلیف مطالبات برانکو چه می گردد، اعلام کرد: ما به این مربی پیشنهاد کردیم تا در جایی مذاکره کنیم و اینکه بعضی ها می گویند ما رقم پیشنهاد دادیم، صحت ندارد. ما با کالدرون قرارداد داریم و با او ادامه می دهیم. بحث برانکو هم برای ما تمام شده است و حضور دوباره او شایعه است.

انصاری فرد در خاتمه هم اعلام کرد که قرار است تا 3 - 4 روز دیگر حامی اقتصادی به صورت یورو پول پرداخت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 350

به "انصاری فرد: با روحیه خوب به استقبال دربی می رویم، مخالفتی با قانون 90 به 10 نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: با روحیه خوب به استقبال دربی می رویم، مخالفتی با قانون 90 به 10 نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید