استفاده از مصالح بی کیفیت صنعت ساختمان سازی خراسان رضوی را تهدید می نماید

به گزارش مجله پیامکی، خبرنگاران: دبیر انجمن انبوه سازان خراسان رضوی نسبت به استفاده از مصالح بی کیفیت در صنعت ساختمان سازی این استان انتقاد کرد.

استفاده از مصالح بی کیفیت صنعت ساختمان سازی خراسان رضوی را تهدید می نماید

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

غلامعلی ثنایی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: استفاده از مصالح ساختمانی بی کیفیت باعث شده است تا متوسط عمر مفید ساختمان ها به شدت کاهش یابد، به طوری که اگر عمر مفید ساختمان های داخلی را با کشورهای توسعه یافته مقایسه کنیم متوجه می شویم که عمر مفید ساختمان در کشور ما بسیار پائین تر از این کشور ها است.

ثنایی با بیان اینکه این مسئله باعث زیان های مالی زیادی در بخش مسکن می گردد، اظهار داشت: علاوه بر این، استفاده از مصالح ساختمانی

غیراستاندارد باعث افزایش خطرپذیری شهر در هنگام بروز حوادث طبیعی می گردد.

وی ضمن تاکید بر رعایت تمامی اصول نظام مهندسی در هنگام احداث ساختمان تصریح کرد: متاسفانه دیده می گردد که بعضی از شهروندان مشهدی و هم استانی برای اینکه هزینه های احداث مسکن کاهش یابد در ساختمان هایی که در حال احداث هستند مصالح بی کیفیت استفاده می نمایند اما از این موضوع غافل هستند که ممکن است جان خود و خانواده شان را به خطر بیندازند.

دبیر انجمن انبوه سازان خراسان رضوی اضافه نمود: از طرفی بعضی از شهروندان به جای اینکه به افراد خبره و دارای تحصیلات دانشگاهی برای احداث مسکن مراجعه نمایند، احداث مسکن را به افراد غیرمتخصص واگذار می نمایند که این مسئله می تواند باعث ساخت مسکن های کم دوام گردد.

ثنایی تاکید کرد: جلوگیری از واردات محصولات بی کیفیت ساختمانی به استان و استفاده از مصالح با کیفیت در ساخت و سازها، ایمنی در مقابل بلایای طبیعی را افزایش می دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 816

به "استفاده از مصالح بی کیفیت صنعت ساختمان سازی خراسان رضوی را تهدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از مصالح بی کیفیت صنعت ساختمان سازی خراسان رضوی را تهدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید