ابتلا به کرونا در چین سیر کاهشی گرفت

به گزارش مجله پیامکی، پکن از کاهش قابل توجه مبتلایان به ویروس کرونا در چین اطلاع داد که در طول یک ماه گذشته بی سابقه بوده و نشان می دهد کوشش های این کشور برای مهار این ویروس موثر بوده است.

ابتلا به کرونا در چین سیر کاهشی گرفت

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت چین امروز (سه شنبه) بیان کرد در عرض 24 ساعت گذشته 125 مورد ابتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شده و 31 نفر نیز جان خود را از دست داده اند. این آمار کمترین تعداد ابتلا از 30 دی (20 ژانویه) است زمانی که شی چین پینگ رئیس جمهور چین اولین دستور عمومی خود را در رابطه با ویروس کرونا صادر کرد.

چین برای مهار ویروس کرونا رفت و آمد و فعالیت های 700 میلیون نفر را محدود نموده است. در استان هوبی 2410 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند. این استان با مرکزیت ووهان مبدا اصلی شیوع این ویروس بوده و عمده مبتلایان از این استان هستند.

در سایر استان های چین تنها 8 مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شده است که نشان می دهد پکن در کنترل و مهار این ویروس پیروز بوده است.

وزارت بهداشت چین اعلام نموده هدف بعدی این کشور آنالیز خطرات احتمالی بعد از بازگشت به شرایط عادی و بازگشایی ادارات است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 784

به "ابتلا به کرونا در چین سیر کاهشی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلا به کرونا در چین سیر کاهشی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید