حوادث جاده ای در محورهای ساوه 2کشته برجای گذاشت، 7نفر مصدوم شدند

به گزارش مجله پیامکی، نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: حادثه نخست روز گذشته(دوشنبه) واژگونی سواری ام.وی.ام در محور اتوبان ساوه به همدان بود که تلفات جانی نداشت، اما سه مصدوم برجای گذاشت.

حوادث جاده ای در محورهای ساوه 2کشته برجای گذاشت، 7نفر مصدوم شدند

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه افزود: مصدومان این حادثه توسط نیروهای امدادی اورژانس غرق آباد به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

عزیزی بیان نمود: سانحه سوم که شب گذشته رخ داد، برخورد یک دستگاه وانت پیکان با یک کامیون تریلر در اتوبان ساوه به همدان بود که چهار مصدوم بر جا گذاشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه خاطرنشان ساخت: متاسفانه بر اثر این حادثه دلخراش و شدت جراحت وارد گردیده به سرنشینان خودرو، دو نفر از مصدومین قبل از رسیدن به بیمارستان جان باختند.

وی توضیح داد: دو مصدوم دیگر حادثه نیز توسط نیروهای امدادی اورژانس سیلیجرد و غرق آباد به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال داده شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه ادامه داد: سانحه سوم نیز که شب گذشته به وقع پیوست، واژگونی سواری پرشیا در جاده روستای احمدآباد ساوه بود که دو مصدوم برجای گذاشت.

عزیزی افزود: مصدومان این حادثه نیز توسط نیروهای امدادی اورژانس سلفچگان به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 37

به "حوادث جاده ای در محورهای ساوه 2کشته برجای گذاشت، 7نفر مصدوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوادث جاده ای در محورهای ساوه 2کشته برجای گذاشت، 7نفر مصدوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید