سال جاری غیراز یک مسابقه در تمام بازی ها برتر از حریفان بودیم

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، ظهر امروز پنج شنبه نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن اصفهان برگزار گردید.

سال جاری غیراز یک مسابقه در تمام بازی ها برتر از حریفان بودیم

امید نمازی در این نشست خبری به خبرنگاران گفت: خوشحالم که در تبریز هستم و امیدوارم بازی خیلی خوبی برابر تراکتورسازی انجام دهیم و موفق باشیم.

وی اضافه کرد: میدانم که بازی سختی درپیش است و طرفداران زیادی به استادیوم می آیند. امیدوارم بازی زیبایی ببینیم.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: کوشش می کنیم سه امتیاز را در تبریز کسب کنیم. البته کار سختی داریم. ما این فصل در تمام بازی های لیگ غیر از بازی پدیده برتر از حریفان کار کردیم.

وی در خصوص محسن مسلمان و شایعه اخراج وی گفت: بحث اخراج مسلمان مطرح نیست و ما هر چه گفته ایم او عمل نموده و از وی راضی هستیم.

نمازی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: محروم نداریم و فقط محمد نژادمهدی مصدوم است و با ما به تبریز نیامده است. شرایط ما خوب است و همه بازیکنان را در اختیار داریم و با تمام توان کوشش می کنیم تا موفق باشیم.

وی در خصوص نقش تماشاگران تراکتورسازی در بازی فردا نیز گفت: بدون شک اگر بگویم انها در بازی فردا نقش ندارند دروغ گفته ام و طرفداران تراکتورسازی پرشور و باانرژی هستند و ما سعی میکنیم فردا با تصاحب بازی و توپ و میدان این شور و اشتیاق طرفداران را بگیریم.

سرمربی ذوب آهن ابراز داشت: تراکتور در ضربات ایستگاهی فوق العاده خوب کار می نماید و بازیکنان باکیفیتی همچون حاج صفی و شجاعی را در اختیار دارد. آنها تیم خوبی هستند و کوشش می کنیم از نقاط صعف این تیم استفاده کنیم.

نمازی ادامه داد: آنها دوست دارند روی زمین کار نمایند و از عمق حمله نمایند و با مهاجمان گلزنی که در اختیار دارند به گل برسند که البته ما نیز برنامه های خاص خودمان را برای بازی فردا داریم.

وی در خصوص تعطیلی لیگ برتر نیز گفت: این همه تعطیلی طبیعی نیست ولی به هرحال چون سرمربی تیم ملی می خواهد در جام ملت ها موفق گردد برای همین تصمیم گرفته بیشترین زمان را با بازیکنان داشته باشد و انها را به شرایط ایده آل برساند. نظر کیروش این است که بازیکنان در لیگ آماده نمی شوند و دوست دارد خودش برنامه ها را جلو ببرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 71

به "سال جاری غیراز یک مسابقه در تمام بازی ها برتر از حریفان بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری غیراز یک مسابقه در تمام بازی ها برتر از حریفان بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید