افتتاح 7 مجموعه بوم گردی در مازندران هم زمان با روز دنیای دنیا گردی

به گزارش مجله پیامکی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: هم زمان با روز جهانی گردشگری هفت مجموعه بوم گردی افتتاح و به لیست تاسیسات گردشگری اضافه می گردد.

افتتاح 7 مجموعه بوم گردی در مازندران هم زمان با روز دنیای دنیا گردی

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی این استان، با بیان اینکه این هفت مجموعه در شهرستان های نکا، سوادکوه، تنکابن و سوادکوه شمالی به لیست تاسیسات گردشگری استان اضافه می گردد؛ اظهارداشت: با افتتاح این هفت مجموعه تعداد تاسیسات بومگردی در مازندران به 90 مجموعه می رسد.

او با اشاره به اینکه 5 مهرماه روز دنیای دنیاگردی و اولین روز از هفته گردشگری که به عنوان گردشگری و تحول دیجیتالی نامگذاری گردیده است گفت: دوره های آموزشی در راستای تحقق شعار دنیای گردشگری در شهرستان های آمل، ساری، چالوس و رامسر جهت آموزش شاغلان فعال در گردشگری برنامه ریزی گردیده است.

فرزانه از افتتاح یک موسسه آموزشی گردشگری در شهرستان رامسر اطلاع داد و یادآور شد:5 دفتر خدمات مسافرتی و دنیاگردی در شهرستانهای ساری، بابلسر، آمل و نور به بهره برداری می رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از نواختن زنگ گردشگری در روز 4 مهر ماه امسال در مدارس مازندران همچون سالهای گذشته نام برد و اذعان داشت: 5 مهرماه که روز دنیای دنیا گردی نام گذاری گردیده است، بازدید از موزه های استان رایگان است.

او اضافه نمود: در 6 مهرماه امسال روز مراسم پاسداشت روز دنیای دنیا گردی به همراه تجلیل از خادمان گردشگری با حضور استاندار در مجموعه هفت درخت تنکابن برگزار می گردد و در این مراسم قرار است برگزیدگان و منتخبان بخش خصوصی در تاسیسات گردشگری شامل مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی، دفاتر خدمات گردشگری، راهنماییان گردشگری و جمعی از بازنشستگان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی و از خدمات ارزنده آنان تقدیر می گردد و در این روز بهترین آشپز، مهماندار، خانه دار، پذیرشگر، مدیر فنی، راهنمای تور، دفاتر خدمات مسافرتی استان مازندران معرفی می شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 35

به "افتتاح 7 مجموعه بوم گردی در مازندران هم زمان با روز دنیای دنیا گردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 7 مجموعه بوم گردی در مازندران هم زمان با روز دنیای دنیا گردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید