نظارت بر خوابگاه های خودگردان با کیست؟

به گزارش مجله پیامکی، مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در کمیسیون دانشجویی استانداری مصوب شد نظارت مستقیم بر فعالیت خوابگاه های خودگران صورت گیرد و این مسئولیت بر عهده دانشگاه دولتی نهاده شد.

نظارت بر خوابگاه های خودگردان با کیست؟

به گزارش خبرنگاران، دکتر قربانیان با بیان اینکه خوابگاه های دانشجویی محیطی امن تر نسبت به خانه های اجاره ای و خوابگاه های خصوصی است، اظهار کرد: در خوابگاه ها تامین امنیت دانشجویان یک ضرورت است و خانواده ها می توانند از این امر اطمینان حاصل نمایند و دانشجویان می توانند بدون دغدغه به تحصیل خود بپردازند.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در عین حال گفت: دانشگاه علوم پزشکی در زمینه ارائه خدمات رفاهی دانشجویان و تامین خوابگاه اقدامات اساسی انجام داده است.

وی توضیح داد: پیش از این نیز دانشگاه علوم پزشکی استان جزء دانشگاه های پیشرو در پوشش 100درصدی دانشجویان در خوابگاه ها بود و هم اکنون نیز در راستای این اقدام اهتمام داریم.

به گفته وی سال جاری به تمامی دانشجویان خانم، خوابگاه تعلق گرفت و دانشجویان آقا نیز از خوابگاه های خودگردان تحت نظارت دانشگاه استفاده می نمایند.

وی اضافه نمود: هم اکنون دانشگاه در بجنورد دارای دو خوابگاه ملکی ویژه بانوان و آقایان، در شیروان نیز دارای دو خوابگاه ملکی و در آشخانه دارای یک خوابگاه استیجاری است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 800 دانشجو از خدمات خوابگاهی بهره مند شدند، اظهار کرد: سال جاری نیز ظرفیت خوابگاه ها همان 800 نفر است و 70 نفر از آقایان نیز در خوابگاه های خودگردان اسکان خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 33

به "نظارت بر خوابگاه های خودگردان با کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر خوابگاه های خودگردان با کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید