مرکز تاریخی ماکائو چین

به گزارش مجله پیامکی، ماکائو (که گاهی به عنوان ماکائو شناخته می گردد) یکی از مقصدهای منحصر به فرد آسیا با معماری و فرهنگ غربی است که در کنار آن با سبک زندگی مدرن و پر زرق و برق تولیدی از جاهای دیدنی فراوان و صنعت گردشگری کنار می آید. ماکائو که بسیاری از آن به عنوان پایتخت بازی آسیا شناخته می گردد، به همراه بیش از 20 مکان تاریخی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. در میان جاذبه های مهم کلیسای سن Paul's و Largo (میدان سنا) که به قلب ماکائو قدیمی مشهور است، قرار دارند.

مرکز تاریخی ماکائو چین

مرکز تاریخی ماکائو مرکز تاریخی ماکائو یک نمونه عالی از این است که چگونه اروپا می تواند با آسیا مانند ماکائو به طور موفقیت آمیزی با آسیا ترکیب گردد. ماکائو یک نشست پرتغال و یکی از سنگرهای مسیحیت در آسیای میانه و همچنین نمایش نفوذ چینی ها به وسیله تعدادی از ساختمان ها و باغ ها بود. همه آن ها به خیابان های باریک جزیره معابر و میادین قدیمی جزیره متصل شده اند.

این مکان میراث دنیای در تور چین است محل بسیاری از بناها و بناهای مهم مانند ویرانه های کلیسای سنت پل بنای یادبود سنت آگوستین کلیسای سنت جانز کلیسای سنت جانز کلیسای سنت جانز کلیسای سنت جانز کلیسای سنت جانز کلیسای سنت جانز کلیسای سنت جانز کلیسای سنت آنتونی کلیسای سنت آنتونی کلیسای سنت آنتونی قلعه سنت آنتونی کلیسای سنت آنتونی قلعه لوی و دژ کوه سنت می باشد.

مرکز تاریخی ماکائو از زمان ورود تجار و کاشفان پرتغالی به ماکائو در سال 1557 بندر مهم بین المللی و یکی از مهم ترین دروازه های ارتباطی میان چین و اروپا بوده است. این شهر همچنین قدیمی ترین زیستگاه اروپا در شرق آسیا بود. امروز توجه به بندر سنتی خود به عنوان یک مقصد بازی تبدیل شده است، اما هنوز ویژگی های فیزیکی بسیاری وجود دارد که امروزه به عنوان گواهی بر تاریخچه طولانی معاملات و فرهنگ بین دو دنیا در حالی که زیر رژیم قدیمی مستعمراتی پرتغال بود، قرار دارند. مرکز تاریخی ماکائو باید بازدید داشته باشد، به خصوص آن هایی که بازدید کنندگان اولین بار به ماکائو هستند. دیدن این که این چند قرن قدمت دارند شگفت انگیز است (اکثر آن ها توسط ساختمان های مدرن و مراکز سبک جدید احاطه شده اند) مرکز تاریخی در سال 2005 به فهرست میراث دنیای یونسکو اضافه شد.

انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 62

به "مرکز تاریخی ماکائو چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز تاریخی ماکائو چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید