لیگ برتر فوتبال، کسب اولین پیروزی ماشین سازی با مهاجری، ماشین سازان جای استقلال را گرفتند

به گزارش مجله پیامکی، هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی تیم ماشین سازی مقابل پارس جنوبی شروع شد.

لیگ برتر فوتبال، کسب اولین پیروزی ماشین سازی با مهاجری، ماشین سازان جای استقلال را گرفتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز (جمعه) با برگزاری یک دیدار بین تیم های ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم از ساعت 17:15 در استادیوم بنیان دیزل شروع شد که در سرانجام این دیدار تیم ماشین سازی موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود بگذرد.

رضا خالقی فر در دقیقه سه تک گل این دیدار را برای تیم ماشین سازی به ثمر رساند.

جواد محمدی قضاوت دیدار ماشین سازی - پارس جنوبی را بر عهده داشت. او در این دیدار به روح الله سیف الهی از تیم پارس جنوبی و محمدحسین کنعانی زادگان و توحید غلامی از تیم ماشین سازی کارت زرد نشان داد. همچنین محمدی در دقیقه 64 سیداحمد موسوی از تیم ماشین سازی را با دادن کارت زرد دوم اخراج کرد. همچنین سیدامیر میربزرگی از تیم پارس جنوبی جم در دقیقه 90 با کارت قرمز داور جریمه شد.

رضا مهاجری که به تازگی جانشین فیروز کریمی در تیم ماشین سازی گردیده است، در اولین تجربه راهنمایی این تیم در لیگ برتر، موفق شد نخستین پیروزی ماشین سازان را در فصل جاری رقم بزند. شاگردان مهاجری با پیروزی در این مسابقه هفت امتیازی شدند و موقتاً با چهار پله صعود، بالاتر از تیم استقلال در مکان دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفتند. جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 29

به "لیگ برتر فوتبال، کسب اولین پیروزی ماشین سازی با مهاجری، ماشین سازان جای استقلال را گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، کسب اولین پیروزی ماشین سازی با مهاجری، ماشین سازان جای استقلال را گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید